Jump to content

razbojništvo - pravično suđenje u razumnom roku


anonimno

Preporučene objave

od 96 vodi se postupak protiv mene za kazneno djelo razbojništva počinjeno u 94, otad je sazvano 6 ili 7 rasprava od kojih nije održana niti jedna zbog neodazivanja okrivljenika (ima nas 3, ja sam se uvijek odazvao), moj advokat kaže da će predmet ići u zastaru nakon 24 god jer navodno nemogu pronaći moje suokrivljenike, po zanimanju sam profesor i imam problema sa uvjerenjem o nekažnjavanju, nedužan sam i želim da mi se pruži da prilika da se obranim od optužbe, šta da radim? jeli prekršeno neko moje pravo?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

12 godina, gotovo sigurno je povrijedjeno tvoje ustavno pravo na sudjenje u razumnom roku.

predlazem da se prvo dopisom obratis predsjedniku suda (i jedan primjerak na broj spisa) u kojem zamolis zurno postupanje u odnosu na tebe, odnosno primjenu apsolutno svih zakonom propisanih mogucnosti u odnosu na suokrivljenike koji evidentno izbjegavaju suocenje s optuzbom, sve uz navodjenje konkretnih problema koje imas zbog tog postupka i/ili podnosenje, eh sad, vise nije ustavna tuzba nego nesto drugo, mislim zahtjev za zastitu prava na sudjenje u razumnom roku (ali nisam siguran) neposredno visem sudu.

slucajevi u kojima okrivljenik trazi zastitu tog(pripadajuceg mu!) prava su u praksi ustavnog suda bili vrlo rijetki, ali ustavni sud je bio iznimno osjetljiv na takve zahtjeve pa, iako nedavne zakonske promjene jos uvijek nisu rezultirale preksom na koju bih te mogao uputiti, nema niti jednog razloga da se neposredno visi sud ne bi postavljao kao i ustavni pa vjerujem da imas odlicne sanse za uspjeh.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

odvjetnika po službenoj dužnosti koji veli da kao okrivljenik u kaznenom postupku nemam pravo na 'razumni rok',

 

lik nema pojma, ustavna 29-tka doslovno urla o "sumnji ili optuzbi zbog kaznenog djela" u istoj recenici sa nepristranim sudom i razumnim rokom.