Jump to content

Stanoupravitelj ne izvrsava svoje obveze


Siera-Madre

Preporučene objave

Zanima me da li ima neka institucija koja nadzire rad stanoupraviteljskih tvrtki koje su dosle kao prinudni upravitelj u nasu zgradu.

 

Problemi su sljedeci:

 

- kada su dosli kao prinudni upravitelj, uzeli su nam sa racuna zgrade 2 god. unazad kao da su odrzavali zgradu

 

- naplatili su neke radove, iako nitko nje vidio da je bilo tko dosao ista raditi niti se itko potpisao u knjigu obavljenih radova

 

- prijavio sam ostecenja na krovu, jos 2009. poslali su lude koji su pogledali, ali do danas nista nisu napravili

 

- jedina stvar koju su napravili u ovih nekoliko godina je da su objesili kucni red na zid, ince radove naplacuju 2-3 puta vise od stvarne cijene

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Upravitelji zgrada odgovaraju vlasnicima zgrade, a odnosi vlasnika i upravitelja definirani su prvenstveno Zakonom o vlasništvu i drugim stvarnim pravima i Zakonom o obveznim odnosima.

 

Prinudni upravitelj ima donekle specifičan pravni položaj jer je imenovan odlukom lokalne samouprave a ne ugovorom s vlasnicima, ali u osnovi su njegove obaveze i prava u odnosu na vlasnike iste kao i za ugovornog upravitelja.

 

Zaštitu od nerada, nevršenje poslova i nedomaćinskog ponašanja upravitelja možete kao suvlasnik ostvariti sudskim putem, dakle tužbama, ali bi bilo puno bolje da ugovorite upravljanje zgradom s nekim ovlaštenim upraviteljem i na taj način prekinete upravu prinudnog upravitelja.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

inace komunikacje nema ili je vrlo losa jer se ljudi koji su zaduzeni za nasu zgradu ne javljaju na tel. ili mob. kada ih se zove.

posto imam ostecenja u stanu koja sam prijavio jos 2009. god. koji mi je postupak da stupim u kontakt sa stanoupraviteljom i naplatim nastalu stetu od osiguranja koje uredno naplacuju svaki mjesec preko stanoupravitelja, a isto tako i naknadu svaki mjesec nam skidaju sa racuna

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Općenito načelo: za bilo kakve kontakte u vezi zaštite svojih interesa s državnom ili bilo kakvom drugom sličnom administracijom koristiti jedino i isključivo pismenu komunikaciju, dakle službene dopise preporučenom poštom ili izravnom predajom u urudžbeni ured uz potvrdu primitka.

 

Osobni razgovori "na šalteru", telefonski pozivi su gubljenje vremena jer su naknadno nedokazivi. Ako zbog pogrešne informacije pretrpite štetu, ne možete dokazati da vas je činovnik krivo uputio.

 

U našem sustavi ni obični e-mail se ne smatra službenim sredstvom komunikacije, a e-mail s digitalnim potpisom se, koliko znam, praktično i ne koristi.

 

Dakle, uputite dopis, priložite dokumente, račune (kopije, naravno), dajte im neki rok (15-30 dana) da vam službeno odgovore, navedite da ćete u slučaju neodgovaranja podnijeti tužbu bez posebne opomene. Ako ne odgovore ili odbiju, tužiti. Naravno, pretpostavka je da je šteta koju ste imali u stanu takve prirode da se nadoknađuje iz pričuve, tj. da je nastala zbog neodržavanja zajedničkih dijelova zgrade. Štete nastale unutar stana u vlasništvu s upraviteljem i pričuvom nemaju nikakve veze.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija