Jump to content

prituzbe na VIPnet


DubravkaV

Preporučene objave

Prije tri dana s VIPnet-om sam usla u jednu takvu mucnu pricu da ni sama ne mogu vjerovati kako su mi zahvaljujuci mom vjerovanju u savjete njihove djelatnice(tocnije mojom gluposcu) strasno smjestili. Napisala sam im jucer prigovor, medjutim danas mi se nitko ne javlja. Prigovor sam ovako srocila, pa nekoga tko bude imao volje procitati cijelu pricu molim za savjete sto dalje raditi....

 

hvala, Dubravka

 

" Dana 01.07.2011 došla sam u Vip centru u Tower Centru u Rijeci s idejom da kupim novi mobitel i napravim novi pretplatničku ugovor (jer mi je stari istekao 30.06.2011).Obratila sam se prodavačici na Vip-ovom prodajnom mjestu, s idejom da želim sada preći na novu tarifu: BEZ LIMITA 100 SMS ( u kojoj bi bilo uključeno 512 MB internet prometa). Međutim djelatnica Vip prodajnog mjesta mi je savjetovala kao mi ta tarifa nije dobfra, nego da ostanem na mojoj staroj tarifi (Easy +). Kod odlučivanja za novi mobitel odlučila sam se za LG P-500 (željela sam nešto bolji mobitel zato što mi je stari kojeg sam prije dvije godine u Vip-u uzela za 0,91 kn jako loše funkcionirao, blokirao se i gasio). Ja kao kupac u tom trenutrku nisam bila svjesna da je LG P-500 mobitel koji spada u kategoriju smart-phonea koji se sami uključuju na internet. Djetanica Vip prodajnog mjesta me na to nije upozorila, a također me nije ni obavijestila kako u tarifi koju mi je sama predložila nemam uključen internet promet, odnosno kako se u toj tarifi 1MB internet prometa u VIP-u naplaćuje 60 kn +PDV.

Mobitel sam kupila, novi ugovor potpisala i u tom trenutku sretno otišla kući.

S obzirom da nisam imala podatak o cijeni MB, a ni podatak kako se moj novi mobitel spaja konstantno na internet kad sam 02.07.2011 oko 10 h ujutro, putem SMS-a (777 tpo) provjerila svoj racun, isti je nakon 20 sati koristenja mobitela iznosio: 9163,73 + PDV,od čega 9154,60 kn za internet gdje je potroseno 184,837 MB ( na boju kojeg koristim 091 54 66 175).

Odmah sam nazvala službu za korisnike, gdje su me uputili na odjel za reklamacije. Operater Kristian Botiški me je objasnio kako je to moja greška, no on bi mi izašao u susret jer moji računi do sada nisu bili visoki (već sam dvije godine pretplatnik i računi su mi u prosjeku iznosili 150 kn), pa bi mi oprostio 9500,00 kn, tako da bi ja trebala platiti u tom trenutku oko 1700 kn . Gospodin Botiški mi je također rekao kao trebam VIP-u dostaviti pismenu izjavu u kojoj izjavljujem kako (u slučaju da mi se otpiše dug od 9500,00 kn) u budućnosti neću na VIP više imati nikakve pritužbe.Ovo potraživanje od strane gospodina Botiški sam doživjela u najmanju ruku kao ucjenu, jer kako ja mogu biti sigurna (nakon svega ovoga što se dogodilo) da na VIP više neću imati nikakvu pritužbu. Ja kao kupac imam pravo na pritužbe, i to jasno piše u Zakonu o zaštiti potrošača.

Članak 8.

(1) Svaki trgovac je dužan potrošačima omogućiti podnošenje pisanih prigovora, bilo u prodajnom prostoru ili putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničke pošte, te je na njih dužan odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

Ovim što je od mene tražio gospodin Botiški smatram da je VIP d.O.o. doveo u opasnost da krši zakon priznat u Republici Hrvatskoj.

Gospodin Botiški mi je također savjetovao da zamolim nekoga tko se razumije u ovakve mobitele da mi isključi opcije koje se spajaju na internet ( međutim ni on mi nije rekao da je to mobitel koji se stalno spaja na internet). Nakon razgovora zamolila sam nekog da mi pomogne oko mobitela i to je trajalo oko 30 minuta u kojima je moj mobitel ponovno povećao iznos mog računa koji se povećao za dodatnih 1600 kn + PDV.

 

Štovani, smatram da je djelanica VIP-ovog prodajnog mjesta, svojim nesavjesnim radom i načinom na koji mi je sugerirala pogrešnu tarifu, te me nije upozorila na sve ovo što novi mobitel nosi sa sobom, direktno odgovorna za štetu koja mi je nanesena i račun od cca 14.000,00 kn. (PONAVLJAM: Prodavačica u centru me, prilikom prodajnog razgovora, nije upozorila kako će se taj mobitel prilikom aktivacije automatski uključuje na internet, te da je cijena 1 MB u Vip-u 60kn + PDV - kako je moguće da me prodavacica na tako nešto ne upozori, mislim da je to dužna učiniti, jer je to izuzetno visoka cijena za 1 MB, koja bi trebala VELIKIM SLOVIMA pisati na web stranici i biti veoma dostupna svakom korisniku). Također smatram kako me je djelatnica trebala konzultirati želim li koristi internet i ako se Vaša tvrtka brine za zadovoljstvo svojim korisnika, a ne prevarama, trebala mi je pouditi neku od povoljnijih tarifa.

Ovim smatramda su i prekršene odredbe Zakona o zaštiti potrošača

 

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, čl. 5

Obveza trrgovca

 

Članak 5.

(1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava.

(2) Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.

(3) Trgovac je u slučaju nedostatka kod obavljene usluge dužan, na zahtjev potrošača, vratiti iznos plaćen za tu uslugu, sniziti cijenu usluge ili otkloniti nedostatak obavljene usluge.

(4) Potrošač može u slučaju iz stavka 2. i 3. ovoga članka zahtijevati povrat plaćenog iznosa samo ako je prethodno dao trgovcu primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Članak 9.

(2) stavak 1 1) Trgovac mora jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos utvrđene maloprodajne cijene i cijene za jedinicu mjere proizvoda ili usluge koje pruža i rezervnih dijelova koje prodaje s uslugom te označiti da je cijena u kunama. Uz isticanje cijene u kunama, trgovac može cijenu istaknuti i u drugim valutama.

(3) Glava II.

OBAVIJEST O PROIZVODU: Članak 18.

1) Obavijest o proizvodu mora se nalaziti na proizvodu ili ambalaži, a za njezino postojanje na proizvodu i potpunost odgovoran je trgovac

(4) Glava IV.

JAVNE USLUGE KOJE SE PRUŽAJU POTROŠAČIMA

 

Članak 24.

5) Trgovac mora potrošaču omogućiti upoznavanje unaprijed sa svim uvjetima korištenja javnih usluga i te uvjete javno objaviti u medijima.

Djelatnica mi nije dala obavijest o tarifi Easy+, nije me upozorila na sve ono što ta tarifa ne sadržava, a u odnosu na mobitel koji sam kupila bi moja tarifa trebala sadržavati. (CIJENA 1 MB prometa bi trebala biti VIDLJIVA)

Također smatram da me je djelatnica VIP-a svojim uslugom u kojoj 90%, za mene veoma važnih informacija, nije izgovorila, prevarila i na taj način svojoj tvrti u 20 sati priskrbila cca 14.000,00 kn koji će se s mog računa prebaciti na VIP-ov račun (tvrtku u kojoj je ova djelanica zaposlena).

Stoga Vas sada lijepo molim da unutar vaše tvrtke riješite ovu moju situaciju na način da mi se račun za internet promet u potpunosti stornira. Nadam se da će te uvažiti ovaj moj prigovor kako ne bi bila prinuđena poduzimati daljnje korake.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Savjetujem da prvo pričekate odgovor iz Vip-neta, pa onda prema odgovoru treba vidjeti kako se dalje postaviti. Dotad možete pročitati Vip Opće uvjete poslovanja, na njihovoj web stanici (ako to nemate kod kuće), jer to je sastavni dio vašeg pretplatničkog ugovora, osobito čl. 10. i čl. 17. koji se odnose na podnošenje prigovora i na postupak ispitivanja opravdanosti prigovora, te čl. 2A, na usluge koje samim uključivanjem mogu pridonijeti troškove korisniku usluge (bez da je korisnik poduzeo radnju za pokretanje usluge).

 

Također, dobro bi bilo javiti se u neku udrugu za zaštitu potrošača i čuti njihovo mišljenje i savjete.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija