Jump to content

Tvornička greška na autu i popravak iste


Yopparai

Preporučene objave

Poštovani,

Prije nekih dva tjedna mi je pukla bregasta na Opel Astri H 1.4 66kW (s prijeđenih 73000) koji je kupljen preko leasinga (Euroleasing), a sam auto je od strane "Auto-Dubrovnika".

Šteta se dogodila na putu s mora prema Zagrebu i skoro uzrokovala sudar s mogućom tragedijom.

Saznao sam da su ovlašteni servisi i auto kuće Opela dobile nalog iz Mađarske (od kuda stižu ti određeni modeli Astre) da se pošalju pozivi svim vlasnicima tih modela u Hrvatskoj u kojima ih se poziva da dođu na "dotezanje bregastih" jer je greška u šarafima, koji fiksiraju bregaste na glavu motora, a koji se zbog te iste tvorničke greške otpuštaju i dolazi do pucanje bregastih.

E sad, iz Opelove autokuće "Auto-Dubrovnik" od kojeg je Euroleasing prodao auto meni, i koji sam uredno otplačivao 5 godina i prošle godine u 12mj otplatio, tvrdi da su oni poslali taj famozni poziv u Euroleasing dok ovi tvrde da nisu ništa dobili.

Sad bi ja trebao platiti 15 000kn i više za popravak koji je mogao biti saniran prije same štete. Za ovu tvorničku grešku su svi u Opelu u čitavoj Hrvatskoj znali, ali nitko nije adekvatno obavijestio korisnike tih modela Astre u Hrvatskoj, a koliko dobivam informacije, nisam jedini koji nije obaviješten za opoziv tih modela.

Da stvar bude još gora, moja Astra je uredno servisirana u ovlaštenom Opelovom servisu AutoWill'u u Zagrebu, a zadnji servis je bio tjedan dana prije odlaska na godišnji, točnije, 2 i pol tjedna prije pucanja bregaste. U AutoWill'u kažu da su oni slali pozive samo onim korisnicima tih modela Astre koji su prodani od strane njihove autokuće, iako znam (jel mi je rečeno u PSC'u) da bi svaki ovlašteni Opelov servis pri svakom servisu trebalo po broju karoserije viditi gdje i sto na tom autu ne valja jer su i oni, kao i svi ostali ovlasteni serviseri u Hrvatskoj, znali za tu tvorničku grešku.

Nitko ne želi preuzeti odgovornost za nastalu štetu koja je trebala i morala biti spriječena.

Ovakvo neodgovorno ponasanje ovlaštenih Opelovih autokuća i servisa je neprimjereno i neprihvatljivo. Ovo trenutno prebacivanje odgovornosti od strane Auto-Dubrovnika, AutoWill'a i Euroleasinga samo potvrđuje da su svi znali za to, ali nitko se nije potrudio obavijestiti korisnike automobila. Neodgovorno pristupanje poslu, kada se radi o ovakvim slučajevima, može rezultirati sa smrtnim posljedicama na cesti, kao sto se to skoro dogodilo i meni na povratku sa godišnjeg.

Situacija postaje jako frustrirajuća i dolazimo do točke gdje ću biti prisiljen zatražiti satisfakciju na sudu.

 

Zamolio bih Vas za što hitniji odgovor.

Unaprijed se zahvaljujem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija