Jump to content
Sign in to follow this  
LosVozac

1.45 promil, uvjetna

Preporučene objave

Pozdrav,

Jučer sam napuhao 1,45 promila; kazna 3000 kn + 9 mjeseci zabrana vožnje.

Sada, zanima me kakvi su mi izgledi da umjesto 9 mjeseci zabrane vožnje dobijem uvjetni period u kojem ako napravim novi prekršaj budem kažnjen sa nekom drastičnom kaznom?

U prilog mi (možda) ide činjeenica da mi je ovo prvi prekršaj, vozim 6 godina i nemam nikakav dosje, te sam student.

Isto tako, koliko se često događa da žalbom ili prigovorom mogu ostvariri da mi se smanji kazna na recimo 3 mjeseca?

Financijski aspekt mi i nije toliko značajan budući da redovito radim preko student servisa i imam dovoljno ušteđevine da platim kaznu.

Hvala unaprijed :)

Podijeli ovu objavu

Podijeli na drugim stranicama

napišite prigovor na perkršajni nalog odnosno na dužinu izrečene kazne zabrane upravljanja.

nakon poziva od suda na istome priznati prekršaj, pokajati se i "zatražiti" da vam sud umanji kaznu zabrane upravljanja dok i na sudu izjavite da vam novčana kazna nije problem pa da vam iziđu u susret i umjesto zabrane daju novčanu kaznu!!

Sud je fleksibilan i rado izlazi u susret takvim slučajevima gdje jednu kaznu (zabranu) umanji u zamjenu za drugu (novčanu) ili obrnuto!

Podijeli ovu objavu

Hvala na savjetu. Mozete li mi jos samo reci koliko moze biti visoka ta financijska kompenzacija? I kolike su sanse za nekakvu verziju uvjetne kazne bez oduzimanja vozacke? Jos jednom, hvala

Podijeli ovu objavu

novčana kazna ne bi trebala biti veća od one koju je policija napisala u prekršajnom nalogu, dok mislim da ti zabrana ide na najmanju moguču mjeri to je 1 mjesec.

nema mogučnosti uvjeta za zabranu(nisam 100% siguran)

Podijeli ovu objavu

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje