Jump to content

Alimentacija


Regal

Preporučene objave

Moj slučaj je ovakav,roditelji su mi u postupku rastave,otac je zaposlen na HŽ-u,dok je majka ne zaposlena.ja sam studentica 1.godine,starija sestra studentica 3.godine,a mlađa sestra 2.srednje.Već godinu dana kako nas je otac izbacio iz kuće ne živimo tamo,niti smo mogle doći do svojih osobnih stvari,a trenutno smo kod bake.Ali najbolje je od toga što nam otac ne plaća alimentaciju,dok za maloljetnu sestru plaća mizernih 630 kn(inače sestra je u Zagrebu u učeničkom domu)i to zato jer se izvlači na to kako ima kredit koji su zajednički podigli za vrijeme braka,dok majka plaća za nas tri sve naše potrebe,a nezaposlena je,(u kojem pravnom svijetu je to normalno?):-?..i naravno da to nije dosta za sve troškove,mene sada zanima da li smo nas dvije u mogućnosti dobit zaostatke neplaćanja i kolika je visina alimentacije za sestru i mene. Hvala :-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prvo obveza tvog oca je da plaća alimentaciju i za tebe i tvoju sestru dok se redovito školujete a max do 26 god.Sad ne znam kako je dogovorena isplata alimentacije, ali mislim da ga ti (samostalno jer si punoljetna) i sestra možete tužiti za neisplatu . Mislim da je za studente visina alimentacije maksimalno 22 % od ukupne plaće,znam da je za djecu od 13 do 18 god. toliko, pa pretpostavljam da je i za studente ,ali nek me isprave oni koji znaju bolje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Dok pohađaju sveučilišni ili stručni studij, te uredno i redovito ispunjavaju svoje obveze, nije vezano za precizno 26g.

 

Spomenutih 22% je predviđeni postotak netto plaće isplaćene po zaposlenome u pravnim osobama u RH u protekloj godini, za ovu iznosi 1.175,46kn.

Nije maksimalni već minimalni.

 

Kad je roditelj dužan uzdržavati više djece, usklađujući potrebe djece i mogućnosti roditelja, iznos može biti i manji od minimalnog, ali ne manje od 50%.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...