Jump to content

kvaliteta poslovanja?


timona

Preporučene objave

Molim savjet u pogledu mogućnosti..........naime, kupila sam jedan prehrambeni artikl - konkretnije keks petit beurre - i to poznate tvornice keksa i: pronašla muhu u keksu - doslovno u keksu - gdje se jasno vidi da je muha "utisnuta" u tijesto - dakle, prije procesa pečenja.Uz to, ta se renomirana tvornica diči medaljama izuzetne kvalitete u proizvodnji. Uzorak je na životu i pravi je pravcati čisti dokaz o istinitosti moje tvrdnje!!!!Što da radim?????????Dakle, znam da ne moram ništa, ali što je najbolja varijanta???

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kao zaposlenik naše najpoznatije Tvornice keksa, vafla i slanica (ne proizvodimo petit beurre)mogu Vam samo predložiti da te iste kekse zapakirate i pošaljete na adresu tvornice u službu reklamacija. Kod nas naime postoji takva služba u sjedištu firme i vjerujte mi nikome nije ugodno kada se dogodi bilo kakva neugodnost. Ti isti keksi imaju svoj kontrolni broj po kojemu se može vidjeti kada je proizveden, u koje vrijeme, tko ga je pakirao, tko je vršio kontrolu i tko bi možda najmerno to učinio i sl. te se vrlo brzo može provjeriti i utvrditi čiji je to propust bio. Kod nas je pravilo da se oštećenom kupcu/potrošaču uvijek pismeno ispričamo te ga bogato nagradimo našim proizvodima, makar isprika ništa ne vrijedi, jer kad se jednom zamjeriš... Ako su renomirana firma sa raznoraznim priznanjima trebali bi to svoje ime i opravdati te Vam barem uz ispriku zasladiti život svojim proizvodima. Nije neki savjet ali radim u toj branši i upoznata sam sa takvim situacijama!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Imate šansu života tužit firmu i zgrnut lovu. Na brzaka. Samo budite spremni na to da će Vas odvjetnici te firme oderati do gole kože tražeći svaku Vašu i najmanju bubu u karijeri, svaki Vaš pogrešan izraz lica. Uz to će Vam dokazati da ste sve to sami napravili i lijepo smislili i još će Vas tužiti za odštetu.

 

Ja sam imao sličnu situaciju. Sve sam napravio inkognito i dobio sam na dar 10 puta veću vrijednost od kupljene. Bez pompe. Bez tužbe. Čak ih nisam ništa tražio. Samo sam ih upozorio (radilo se o svježem mesu) da im je nešto promaklo (a prije toga nisam nikom ništa okolo pričao). Naime, u tom svježem mesu su bili crvi. Nakon nekoliko dana od događaja, vlasnik mi se zahvalio i pronašao je "rupu" u proizvodnji gdje se to događalo. Danas je poznat poduzetnik i uvijek kad se sretnemo dobri smo prijatelji. Doduše, ne može mi osobno pomoći, ali da sam to poslao prvo sanitarnoj, danas ne bi bilo ništa od njega. Tek toliko. Sretan Uskrs !

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ali što je najbolja varijanta???

 

odmah das otkaz, da se ne mucis vise u zivotu (ubuduce ces zivjeti od kamata) kaparises kucu trokatnicu, bmw-a i apartman na moru (da ti ne pobjegnu, dobra je lokacija) i angaziras ne odvjetnika nego odvjetnicki tim (nemoj im dati vise od 1% vrijednosti spora, milijarde su u pitanju)

 

nazovi tvornicu i reci sto ti se dogodilo, a ovi ce ti poslati tri petit beurea, dvije velike cokolade s ljesnjacima i 5 paketa zvaki, eto, to ti je najpametnije.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija