Jump to content

Kazna za prebrzu vožnju


0804RS

Preporučene objave

Poštovani,

 

Danas, vozio samo malo brže kroz naselje i bio zaustavljen od strane policije. Brzina je iznosila 84km/h, umanjeno za 10km/h u naselju gdje je brzina iznosila dopuštenih 50km/h.

 

Bio sam upitan od strane policijskog službenika dal imam novce za platiti, kaznu, naravano da nemam 1000kn u džepu.

 

Dobio sam opću uplatnicu na iznos od 1000kn, zapisnik o izmjerenoj brzini kretanja vozila, te prekršajni nalog.

 

Vozio sam baku doma iz bolnice, te žurio jer sam imao obaveze doma na farmi. Što mislm da je manje bitno sad u ovoj cijeloj priči.

 

Molim za savjet koje razloge navesti u prigovoru; ja sam redovan student, bez ikakvih vlastitih prihoda, studiram u drugom gradu.. Novce za kaznu ću jako teško skupiti.

 

Da li je moguće da dobim smanjenu kaznu ili samo usmenu opomenu?

 

Prigovor trebam poslati u roku od 8 dana.

 

Hvala na odgovorima.

 

Lp, Rajko

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Tražilica na ovome forumu je predobra stvar, iskreno prepopuručujem prije otvaranja nove teme (kao što sam ja napravio, na ubuduće neću).

 

 

Ovo gore zaboravite, sad konkretno pitanje; dali mi sud može u potpunosti ukinuti kaznu? (prvi prekšaj u vezi brzine, imao sam jedan u vezi alkohola prije 3 godine, uredno platio kaznu)

 

Da li u prigovorou mogu napisati da se mi kazna zamijeni za dobrotvorni rad?

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...