CESALJ objavljeno: 15. listopad 2011. Dijeli objavljeno: 15. listopad 2011. Prije određenog vremena došlo je do kvara na vodomjeru te je očitavao preveliku potrošnju vode u zgradi . Nakon sanacije od strane Holdinga i priznavanja njihove greške kažu da otpisuju 90 % troška vode . Međutim također traže da se plati ukupna potrošnja vode nastala zbog njihove greške ,pa će oni u sljedećim računima kroz idućih desetak mjeseci taj višak vraćati kroz otpis mjesečne potrošnje vode . A ako se taj iznos ne plati do 2 mj. onda će zaračunati i kamate . Zašto je dozvoljeno da taj Zagrebački monopolist tako posluje te naplaćuje nekakav virtualni dug koji nije izišao iz stvarne potrošnje .Zašto jednostavnom računskom operacijom nisu u stanju istog trena izračunati razliku u nastaloj situaciji . Oni kažu da je takva politika njihove kuće . Mene zanima koja bi im bila osnova za tužbu ukoliko stanari odbiju platiti njihov zamišljeni iznos ( radi se o oko 28,000.00 kn ) Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mapa odgovoreno: 15. listopad 2011. Dijeli odgovoreno: 15. listopad 2011. ako su vam priznali da je njihov problem tražite da vam obračunaju potrošnju vode sukladno prosjeku potrošnje u zadnja 3 mjeseca, ne mogu vama naplatiti nešto što nije vaša greška Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.