Leja_33 objavljeno: 16. studeni 2011. Dijeli objavljeno: 16. studeni 2011. Iskreno se nadam da ću ovdje dobiti nekakav konkretan savjet jer više ne znam što učiniti i na pragu sam da odustanem --- ali ne želim, iz principa!! Pred gotovo godinu dana (negdje oko Božića) ušla sam u Tele2 centar u Rijeci tražiti bateriju za svoj LG telefon. Djevojka koja je tamo radila uzela je telefon i krenula ga otvarati da provjeri model. Učinila je to veoma (ne)spretno i razbila onaj "dugmić" za poklopac baterije tako da istog više nije bilo moguće zatvoriti i fiksirati. Dakle, telefon nije bio upotrebljiv bez da mi baterija ispada. Djevojka je, naravno, vrlo drsko odbila priznati štetu koju je napravila. Zaključila je da je to sigurno tako bilo (pa sam joj ja podmetnula?!?!) i da se to i meni moglo dogoditi (samo što nije!!). Nisam htjela otići dok ona nešto ne uradi s tim telefonom jer ga ja zbog nje ne mogu više koristiti. Tvrdila je kako oni nemaju svoj servis i kako ga ona ne može službeno dati na popravak, može jedino privatno o svom trošku. U redu! Dogovorile smo se tako, računajući na nečiju pristojnost, odgovornost i ostale vrline koje imaju normalni ljudi. Moja ooooogromna pogreška u tom trenutku je bila ta da ja nisam dobila nikakvu potvrdu, ništa pisano od te djevojke, da je uzela taj telefon. A što sam i mogla, kad ga je ona uzela privatno? Dala sam joj moj broj telefona i NIKADA me nije kontaktirala. Nakon određenog vremena bez ikakvog odgovora, obratila sam se službi za korisnike s pritužbom na tu radnicu i prodajno mjesto. Smatrala sam da je to bolje jer sam mislila da će je oni lakše postići nešto nego da se ja svađam s njom. Objasnila sam situaciju i nakon nekog vremena dobila povratnu informaciju da je mobitel na servisu. I takve sam informacije onda dobivala neko vrijeme... Zatim mi je rečeno da se radi o "poteškoćama na servisu", ali to će se rješiti. Najzad, tamo pred ljeto, ja po ne znam koji put zovem službu za korisnike i oni mi govore da oni ne mogu znati kad je moj telefon došao sa servisa, neka to pitam prodajno mjesto gdje sam mobitel predala. Pokušavam objasniti da ja nisam predala mobitel već netko drugi (ne znam tko), ali ne pomaže. Naime, ona u računalu tada više ne vidi niti jedan moj upit (ni pismeni ni telefonski)od 2. mjeseca niti povratne informacije koje sam dobila. NIŠTA! A to sam od tada učinila minimum još 5 puta. Dakle,kao da je netko jednostavno izbrisao sve iz sustava! Nedavno odem i na to prodajno mjesto pitati. Telefon kod njih nije. Djevojka će po IMEI broju tražiti ga u servisu. Trebala me nazvati da mi kaže što je saznala, ali ni ona nikada više nije nazvala. Što sad?!? Imam li ja IKAKVA prava?? Dakle, generalni problem je taj što nisam dobila nikakvu potvrdu niti radni nalog da je taj telefon igdje zaprimljen. Također, na sve pritužbe koje sam im pisala (previše puta)odgovorili su mi telefonski što znači da nemam ni od njih ni jednu pisanu riječ. Izgleda da su marljivo i iz sustava obrisali sve osim dvije moje pritužbe. Nadam se da ćete mi vi nekako pomoći, barem me malo usmjeriti jer me to sve toliko već živcira i umara. Odvratno je koliko ti operateri obećavaju, a ispada da kao krajnji korisnik nemaš apsolutno nikakva prava. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.