Jump to content

povrijđeno pravo- student


casio123

Preporučene objave

Pozdrav,

 

student sam i zaposlen sam preko studentskog servisa u jednom poduzeću nekoliko godina već. Prije dva dana se dogodio problem kada sam privatno tražio raskid jedne od usluga uz plačanje određenog iznosa. Na poslu me je dočekala obavjest da se javim svome voditelju koji mi je pokazao mail koji je poslala osoba koja mi je radila raskid, te u kojem stoji da sam se ja pri svemu tome ponašao bahato i bezobrazno te da je djelatnica koja mi je radila raskid nakon mene bila potresena. Stvar je u tome da u svemu tome nema ni najmanje istine i u moj prilog idu 4 osobe koje su bile samnom u tom trenutku i cijeli videonadzor te prostorije koji može potvrdit moje reakcije i ponašanje te isto tako navode da nisam razgovarao sa tom djelatnicom što mi se pripisuje več sa skroz drugom osobom. Taj je mail obišao nekoliko osoba unutar poduzeća koji su bili možda i ključni za moj daljni razvoj karijere unutar njega i smatram da su ovdje moja prava jako narušena. Zanima me dali ja kao student imam određena prava, i što ja ovdje mogu poduzeti da zaštitim sebe? Dali se može mješati privatni život sa poslovnim?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Malo pojasnite,otkud da ta osoba zna sve o vama čak i vašeg šefa, tu je nešto pre osobno te se trudite ispravljati u duhu prijateljskih razgovora,nikako oštro jer će nakon određenog vremena šefovi ako su malo zreliji skužiti što su vaše vrijednosti a što se zbiva privatno.

Moj savjet bez previše pravdanja,objasnili ste onima kojima trebate i pustite da vremenom oni polove konce,sve će to sjesti na mjesto,mladi ste.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.