Jump to content

pala sa 20g ganje-HITNO-stigao poziv


anonimno

Preporučene objave

uhicena sam ovo ljeto sa 20 g marihuane, zatečena pri konzumaciji jointa na jednom reggae festivalu.tad sam imala navrsenih 18g.

upravo mi dosao poziva za javiti se u centar za socijalnu skrb. sto ce mi se dogodit?

hocu li moreti na testove budući da sam punoljetna, studentica, ne problematicnog ponašanja?

kolika je kazna?

haha, policajci su zapisali da sam surađivala i da sam im dobrovoljno predala ganju.

nakon koliko mi se dosje brise?

uh, sto da im kazem, jesam li ovisnik?

je li bolje biti ovisnik na sudu ili ne?

 

thx

n

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

haha, policajci su zapisali da sam surađivala i da sam im dobrovoljno predala ganju.

 

obavezno kazi ovo "haha" nadleznom drzavnom odvjetniku koji trenutno razmislja hoce li te procesuirati ili ne.

 

idi u czss i radi sto god ti kazu, nemoj reci da si ovisnica nego kazi da si eto htjela, iz znatizelje, vidjeti kako to izgleda. morat ces ici na testove (jedan, max dva), odradi to i nece biti niti procesuiranja niti kazne, osim prekrsajne.

 

zeznes li na testu, ides pred sud. glupa nisi pa zeznuti neces pa te niti ne zanima kolika je kazna.

 

dosje imas - onaj policijski i taj stoji, ne ode li do sa optuznim aktom sudski dosje nemas, a samo ti je taj bitan za npr tzv. "potvrdu o nekaznjavanju".

 

bob marley i svi ostali sa jamajke idu bez problema uz pivo, ne moras nuzno posezati za thc-om, bar dok ga ne legaliziraju ili u najmanju ruku dekriminaliziraju

 

btw, ako ti ovo "20g" nije tipfeler sa jednom nulom viska, onda zanemari gornji odgovor i uzmi odvjetnika (onog koji nije drzavni).

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje