nosonja21 objavljeno: 5. siječanj 2012. Dijeli objavljeno: 5. siječanj 2012. Radio sam u jednom restoranu 3 godine. Ljeti zbog povećanog obujma posla bi radili prekovremeno min. 10 sati dnevno bez slobodnog dana. Prekovremeno nam ne bi bilo plaćeno, ali bi u zamjenu za to zimi dobili slobodne dane. Situacija je sljedeća. Restoran je preuzela jedna firma. Svi radnici su potpisali nove ugovore, sa novim poslodavcem. Tako da smo svi izgubili te slobodne dane i godišnji odmor. Preuzimanje se dogodilo u 11-om mjesecu. Ovu godinu sam skupio 120 prekovremenih sati + godišnji. Novi vlasnik nema nikakve veze s tim, a stari nam ne želi isplatiti ni godišnji ni sakupljene prekovremene sate. Što mogu napraviti u novonastaloj situaciji. Kome se mogu obratiti.? Unaprijed hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goggs odgovoreno: 6. siječanj 2012. Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2012. Nije baš da novi vlasnik nema nikakve veze s time. On možda samo nema informaciju. Prema članku 133. Zakona o radu ako se statusnom promjenom ili pravnim poslom na novog poslodavca prenese poduzeće, na novog se poslodavca prenose svi uovori o radu zajedno sa svim pravima iz radnog odnosa koje je radnik stekao do dana prenošenja ugovora o radu. Takav način rada u kojem se u jednoj sezoni radi više, a onda se u drugim sezonama koriste slobodni dani u terminologiji Zakona o radu zove se preraspodjela radnog vremena. O njoj mora postojati evidencija pa Vam predlažem da za početak tražite tu evidenciju i predočite je novom vlasniku te mu skrenete pažnju na to da imate pravo na slobodne dane. Onda ćete vidjeti kako će novi vlasnik reagirati, a od toga zavise i daljnji koraci. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nosonja21 odgovoreno: 6. siječanj 2012. Autor Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2012. Možda sam krivo objasnio situaciju. Nije se dogodilo preuzimanje poduzeća i nastavljanje rada pod istim imenom, nego je preuzet prostor i otvoren novi restoran, pod novim imenom, a bivši vlasnik je nastavio poslovati i dalje(posjeduje još jedan restoran). Tako da je novi vlasnik praktički samo unajmio prostor, otvorio novi restoran, sa novim inventarom, ali je odmah zaposlio sve radnike, koji su do tada tu radili. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goggs odgovoreno: 11. siječanj 2012. Dijeli odgovoreno: 11. siječanj 2012. Onda od nekadašnjeg poslodavca pisanim putem (uz povratnicu!) zatražite isplatu naknade za neiskorištene dane. Ako Vam ne odgovori, da biste ishodili naknadu morate ga tužiti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nosonja21 odgovoreno: 12. siječanj 2012. Autor Dijeli odgovoreno: 12. siječanj 2012. OK. Hvala na pomoći. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.