Jump to content

Carina i PDV na zamjenski dio u jamstvenom roku


Domla

Preporučene objave

Na kupljeni bicikl kod MAGME d.O.o. koji je još u jamstvenom roku nismo uspjeli ostvariti jamstvene uvjete i zamijeniti neispravni dio (prednja vilica) jer je spomenuta tvrtka u stečaju (navodno) te joj ne radi niti jedan servis niti prodavaonica a ne javljaju se niti na jedan telefon. Stoga smo kontaktirali proizvođača tog neispravnog dijela (Marzocchi, Italija) koji je ugrađen na GIANT bicikl (uostalom kao i pogon, mjenjači, kočnice i dr. dijelovi). Proizvođač je priznao grešku i poslao nam zamjenski dio bez ikakve naknade. Problem se je javio na carini kada nam nisu uvažili jamstvo i oslobodili nas carine i PDV-a već su nam iste zaračunali u punom iznosu. Odgovor špediteru je bio da svoje jamstvene uvjete moramo ostvariti preko prodavatelja koji više ne postoji. Neispravan dio, koji je sad samo hrpa starog željeza teška cca 3,5 kg proizvođač ne želi nazad jer su puno veći troškovi povratka nego njegova sadašnja vrijednost pa ga nemamo kome predati. Platili smo troškove carine, carinjenja i PDV-a a očekujemo i špediterske troškove.

Kako možemo ostvariti svoja prava na besplatan zamjenski dio u jamstvenom roku tj. povrat plaćene carina i PDV-a?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija