anonimno objavljeno: 28. travanj 2006. Dijeli objavljeno: 28. travanj 2006. Poštovani! Usmeno sam obavijestio firmu koja mi vodi računovodstvo da bih želio prekinuti suradnju sa njima te su me obavijestili da im moram pismeno podnijeti zahtjev za raskid ugovora. Molim vas da me upozorite što je sve potrebno navesti u takvom zahtjevu. Unaprijed hvala :thankyou: Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
pika odgovoreno: 7. svibanj 2006. Dijeli odgovoreno: 7. svibanj 2006. Pa u pismenom otkazu ugovora o vođenju računovodstvenih poslova napišite samo da otkazujete ugovor o vođenju sa tim i tim datumom, te da Vam iz istog razloga svu dokumentaciju Vaše firme pripreme do tog i tog datuma. Ugovor se raskida zbog nezadovoljstva usluge ili zbog cijene ili .......to znate i sami zbog čega. Uglavnom morate navesti da potražujete svu dokumentaciju, bruto bilance, kartice, M4 obrazac (mirovinska kontrola), sva izvješća koja su predavana, uglavnom sve, sve, sve........Ako vam to nešto znači, odnosno ako sam Vam bar imalo pomogla, to je ono što ja znam.......Pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.