anonimno objavljeno: 21. studeni 2004. Dijeli objavljeno: 21. studeni 2004. Molim za pomoc u vezi kucanskog aparata i jamstva. Naime, prosle godine u studenom sam kupila kucanski aparat (toster) no nakon nekoliko pecenja se pokidao. Odnijela sam ga nazad tamo gdje sam ga kupila (Emmezeta Osijek), no oni kazu da je to zapravo Fliba d.., te da njima ostavim aparat pa ce ga oni slati ovlastenom serviseru. Nakon nekog vremena su mi se javili, popravljen toster sam potom podigla. Nakon mjesec-dva, opet ista stvar-KVAR, ja odem u Emmezetu-Flibu, oni kazu da odem bolje odmah sama kod servisera. Ja odnesem serviseru, on se jos izvice na mene (!), nakon 10tak dana odem po toster (serviser me nazvao). No nisam dugo pekla sendvice, jel se toster OPET pokidao, i ja OPET isla kod servisera i ostavila toster, potpisala radni nalog - to je bilo 23.06. Do prije nekoliko dana - NISTA nitko mi se ne javlja. Odem u Emmezetu, na info-standu kazu STA MI TU MOZEMO. No, na JAMSTVU pise UKOLIKO U ROKU 45 NIJE POPRAVLJEN UREDJAJ ZAMIJENIT CE SE NOVIM. No, to nitko ne zeli niti cuti, ljudi sa info standa zovu servisera, koji LAZE i kaze da je toster ODAVNO gotov no da je moj broj mobitela NEPOSTOJECI te da me nisu mogli zvati. Ja natjeram ove sa Emmezeta-info standa da me zovu na mobitel, kad CUDO, moj mobitel ZVONI !!! ALI, kazu oni, odite po popravljeni toster. KOJI CRNI POPRAVLJENI TOSTER, nije nikada radio kako spada i ja HOCU NOVI !!!! Nisam otisla. Zaista sam na 360, jel me sve to skupa izludjujeee. Jel netko zna da li imam pravo na novi ili nemam? Kako da postupim ... barem da sam studirala pravo a ne jezik ! HVALA pozdrav jasmina Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 24. studeni 2004. Autor Dijeli odgovoreno: 24. studeni 2004. ovako to ide; -zakon o trgovini -zakon o obveznim odnosima -zakon o kupoprodaji -zakon o placanju dkle,niz zakona opisuje tu problematiku i na www.poslovni.forum.hr mozes ih naci i vidjeti dali ti mozes ostvariti pravo ili otidji kod sudskog vjestaka koji radi procjenu za sud pa upitaj savjet jer on ce ti reci koja je pravna praksa kod nas u takvom slucaju, u prtivnom mali su ti izgledi osim ako sef prodaje ili direktor firme ne smuluju se pa ti uvazu uljudno napisanu zamolbu za zamjenu uredjaja! puno srece i zivaca ...... pozdrav iz bruxellesa Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
no odgovoreno: 24. studeni 2004. Dijeli odgovoreno: 24. studeni 2004. kolega je zaboravio napisati zakon o zaštiti potrošača Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ane odgovoreno: 24. studeni 2004. Dijeli odgovoreno: 24. studeni 2004. Ja bi njima laaaagano pisani zahtjev i to i serviseru i prodavacu i tosteru kao takvom, u kojem bi trazila da se ocituju u roku od 8 dana o mogucnosti propravka gospodina tostera. A onda bi im, ako se prave blesavi, sibnula opomenu pred tuzbu i zahtjevala zamjenu gospodina tostera u roku npr. 8 dana ili bum vas sve tuzila i za povrat novaca ili zamjenu stvari ili naknadu stete ili....(po zoo imate 4 mogucnosti). I to preporuceno i po mogucnosti mu prije toga jos jednom otidjite po toster (ako treba i sa dva svjedoka hahaha) i recite da ste lose spavali, da ste i inace prilicno nadrkana zenska i pri tome i pravnica i da cete ga iz hobija, dosade i pms-a tuziti do boga i da ce troskove platiti on jer ste vi socijalni slucaj sa povremenim psihickim smetnjama! E da! I da cete ih prijaviti vrlo dosadnoj i neugodnoj udruzi Potrosac (bavi se zastitiom istih). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 24. studeni 2004. Autor Dijeli odgovoreno: 24. studeni 2004. dragi toster-prijatelji vec sam nesto i nasla od tih zakona .... ma, nije sada vise u pitanju taj toster nego PRINCIP, ak nest obecas - daj to i ispuni onda a ne vozat me ko malog majmuna!!! u svakom slucaju - hvala na savjetima! jasmina Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 27. studeni 2004. Autor Dijeli odgovoreno: 27. studeni 2004. Ja sam tak kupio motornu kosilicu u Metrou u Jankomiru. Kosilica ništ ne valja, nakon 10-15 min se zagrije i onda ne radi, nego tek nakon sat vremena kad se ohladi onda može opet normalno radit. Kad sam se žalio, rekli su mi da to nije kosilica za kosit veliku travu, nego ona služi da se nakon košnje pokosi koja travka ako je ostala. Tko je tu lud? Ni na kutiji, a ni na prospektu ne piše to što su mi oni rekli. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 29. studeni 2004. Autor Dijeli odgovoreno: 29. studeni 2004. ma, zato treba fino kupovat naše proizvode ili nešto skuplje ali da valja onda, jel ovi talijanski lanci su #### i treba ih izbjegavat kak znaš!!! a u vezi mog tostera, neki dan mi se jave iz servisa - DODJITE PO TOSTER. ma nemoj! necu da znam više za toster!! a tebi tko je kriv kad imaš veliku travu ... to ide tom logikom ... STRAŠNOOOO Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.