karmapolice objavljeno: 23. veljača 2012. Dijeli objavljeno: 23. veljača 2012. Situacija je ovakva: Uskoro mi je 20 godina, redovna sam studentica na 2.godini faksa koji traje 5 godina (integrirani preddiplomski i diplomski). Uz faks radim (preko studentskog ugovora)u jednoj firmi koja se bavi prodajom kozmetike kao prodavačica, s tim da ne radim svaki dan nego 15-20 dana mjesečno tako da mjesečno zaradim oko 1500-2000 kn. Obiteljska situacija mi je dosta loša, roditelji su mi odnedavno rastavljeni,s tim da od moje 17 žive odvojeno jer je majka otišla. oboje imaju problema s alkoholom, otac je ptsp-ovac, otprilike do neke 16 godine su me redovno fizički zlostavljali, što nisam mogla prijaviti jer je otac u našem mjestu policajac, a nisam ni htjela jer sam znala da mi ne može pomoći, često su mi prijetili da će me poslati u dom ili da će nas pobiti i slično. Nakon odlaska majke iz obitelji situacija s ocem se pogoršala, a s obzirom da nije financijski mario ni za šta, sa 18 sam otišla majci kako bih mogla završiti srednju i upisati faks. Sada živim kod majke, i s obzirom da radim od početka faksa to je jedini način na koji mi pomaže, ostalo osiguravam sama, problem je u tome što majka sada ima neke druge životne planove i dala mi je do znanja da me ne kani više uzdržavati,a i sama sam došla na ideju o osamostaljenju s obzirom na njene poroke i psihičko maltretiranje. S pravne strane me zanima, kad se iselim, kako se mogu pravno osamostaliti tj. da se vidi da me oni ne uzdržavaju, i zanima me da li tim činom gubim pravo na redovno studiranje. Dolasci na faks mi uglavnom nisu obavezni pa si mogu dozvoliti rad i svaki dan kao redovna pa mi je u interesu zadržati taj status budući da izvanredni plaćaju dosta viši iznos ionako visoke školarine. Hvala unaprijed. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...