Jump to content

PRIJE SAT VREMENA - prebrza voznja


anonimno

Preporučene objave

Dakle, vozio sam 84 km/h u naselju i to iza drugog vozila (ako to pomaže..imam i svjedoka, nisam bio sam u autu). Policajac je propustio vozilo ispred mene i zaustavio je mene izmjerivši mi ovu brzinu (iako je kasnije napisao 82, tj 72 uz toleranciju.) Kazna je 500 kn + 110 + 1 kazneni bod.

Zanima me kako izbjeci placanje ovog iznosa i kaznenog boda. Moram napomenuti da sam nezaposleni student s malo novaca.

Što sad poduzeti? Da li pisati pritužbu ili što? Da li se može to kako odugovlačit do zastare? Nekima ste predložili plaćanje onih 110kn (zašto??), a onih 500 mijenjati za rad. Kako to mijenjati? Ne shvaćam baš ovo. Molim da mi pišete laički :-D

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Napiši prigovor na prekršajni nalog.

 

Imaš dvije mogućnosti:

 

A) ne priznaješ da si počinio prekršaj i upuštaš se u dokazni postupak u kojem dokazuješ da mjerenje nije izvršeno sukladno Pravilniku o mjeriteljskim zahtjevima za mjerila brzine vozila u cestovnome prometu (NN 38/01)

 

ili

 

B) priznaš počinjenje prekršaja i zamoliš da ti se novčana kazna zamjeni radom za opće dobro na slobodi. Pitanje rada za opće dobro za sada u prekršajnom postupku nije riješeno, a ako ga i riješe ima valjda milijun ljudi koji su na redu prije tebe. Time si riješio kaznu.

 

Što se tiče onih 110 kn troškova, u poreznoj upravi izvadiš potvrdu o imovnom stanju iz koje se vidi da nemaš prihoda, pa zamoliš suca da te oslobodi od plaćanja troškova postupka. Time riješiš troškove. (oslobođenje možeš tražiti i ako osporiš počinjenje prekršaja)

 

Ostaje ti još jedino kazneni bod, to ne možeš izvući ako priznaš prekršaj.

 

U svakom slučaju možeš protiv rješenja o prekršaju napisati neku više ili manje smislenu žalbu i s malo sreće predmet će zaglaviti na Visokom prekršajnom na neodređeno vrijeme.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama