jocoj100 objavljeno: 21. ožujak 2012. Dijeli objavljeno: 21. ožujak 2012. Pozdrav! Dakle prije oko godinu i pol sam kao mladi vozač upravavljao s automobilom s 0.37 promila alkohola u krvi te mi je za to policajac napisao kaznu u iznosu od 700kn. Ja sam se na tu kaznu žalio, i prije par dana mi je došla uplatnica u kojoj je iznos kazne smanjen, na iznos od 320 kn. E sad mene zanima isplati li mi se na to još žaliti, pošto sam student bez primanja, to mi je prva i jedina kazna u životu, nemam nikakve imovine i sl. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
petpetica odgovoreno: 21. ožujak 2012. Dijeli odgovoreno: 21. ožujak 2012. Prepišite ovdje tekst sa rješenja suda gdje je navedena pouka o pravnom lijeku. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
jocoj100 odgovoreno: 21. ožujak 2012. Autor Dijeli odgovoreno: 21. ožujak 2012. Evo sad čitam i piše, da se na ovu odluku nije moguće žaliti. Dakle sad ako mi možete dat savjet kako da to plaćanje odužim što je više moguće? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
petpetica odgovoreno: 22. ožujak 2012. Dijeli odgovoreno: 22. ožujak 2012. Tako je, prvo treba sve pročitati pa onda ovdje postaviti pitanje. Za odgodu plaćanja od 700 kuna nema lijeka, nema kamata. Ta kazna od 700 kuna će vam se zamjeniti zatvorskom tek iduće godine, ako u idućih 7 mjeseci štedite po 100 kuna mjesečno, slobodno na kraju ove godine platite kaznu i bit će sve u redu. Ako kaznu uopće ne želite plaćati, jedino vam preostaje da zbog tih 700 kuna pobjegnete iz države na rok od 3 godine. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
jocoj100 odgovoreno: 22. ožujak 2012. Autor Dijeli odgovoreno: 22. ožujak 2012. A mogu li ja do kraja ove godine uplatit npr. 100 kn, i onda krajem sljedeće ostatak. Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...