NyxeoN objavljeno: 12. travanj 2012. Dijeli objavljeno: 12. travanj 2012. Pozdrav svima na forumu. Zamolio bih za pomoć u svezi sa situacijom u kojoj sam se našao. Dakle, riječ je o plazma televizoru koji se pokvario 20 dana prije isteka dvogodišnjeg jamstva. Uređaj je poslan na servis gdje su prvo javili da je izgorila jedna komponenta i da čekaju novu. Kad je došla su je ugradili međutim ni onda nije radila te su mi javili da je uređaj nepopravljiv te da su mi odobrili novi uređaj. Pošto ovog modela više nije bilo ponudili su mi noviji model i ja sam prihvatio. E sad mene zanima zakonska pozadina moje situacije. Dakle, što je sa garancijom na taj novi uređaj? Da li na nju vrijedi garancija od starog uređaja, znači još 20 dana ili novi uređaj dobija i novu garanciju od 2 godine? Ako dobija novu garanciju da li su mi onda trebali poslati i novi račun i da li na jamstvenom listu treba stajati pečat trgovine ili uvoznika jer meni je jamstveni list doša bez ikakvog pečata i datuma? Pokušao sam potražiti odgovor u Zakonu o zaštiti potrošača ali nisam uspio naći odgovor a za Sloveniju znam da se dobija nova garancija i novi račun i jamstveni list sa pečatom i datumom. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.