fredie29 objavljeno: 18. travanj 2012. Dijeli objavljeno: 18. travanj 2012. U 08/2011 sam potpisala dvogodišnji ugovor sa Optima telekomom za O3 paket usluga. Kod potpisivanja sam pitala da li se naplačuje i koliko usluga prmještaja linije i paketa usluga, i tada mi je rečeno da je to besplatno. S obzirom da se kroz 2 tjedna selim sa postojeće adrese na novu lokaciju, zatražila sam premještaj kompletnih usluga. Na call centru i u poslovnici u Savskoj u zagrebu, rečeno mi je da su usluge dostupne na mojoj novoj adresi. Također mi je rečeno da se ugovor koji trenutno imam treba raskinuti i platiti jedinstvena naknada od 1500kn, i onda sklopiti novi ugovor sa novom adresom. Naravno da na to ne pristajem, jer niti mjenjam obim usluge, niti prekidam ugovornu obvezu, već samo tražim premještaj. Molim Vas da mi odgovorite da li je naplata premještanja telefonskog priključka i pripadajućih dodanih usluga u skladu sa regulativom zakonodavstava RH ili ipak trebam ustrajati da mi se usluga ne naplati i ne prekida postojeći ugovor. Unaprijed hvala, Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
matejanatali odgovoreno: 28. siječanj 2013. Dijeli odgovoreno: 28. siječanj 2013. Poštovana,vidim da ste imali isti problem kao i ja danas,pa me samo zanima da li ste to uspjeli riješiti sa optimom i na koji način?!Unaprijed hvala,treba mi savjet od nekoga tko je ta sranja već prošao s njima !!! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.