Jump to content

Kupnja zemljišta


anonimno

Preporučene objave

Molim za pomoć jer sam totalni laik.

Našao sam zemljište u blizini VG. trenutno se u katastru (internet) vodi kao oranica. Međutim ulica je nasuta, provedeni su strauja i teleofna, a vejrojatno i voda. Trenutno provjeravam da li je zamljište u građevinskoj zoni tj. da li će biti moguće prenamjeniti oranicu u građ. zemljište.

Pitanja:

Budući da je parcela velika kolega i ja bi smo ju kupili po pola. Koja je uobičajena praksa, tj. tko dovodi i plaća mjernika da izmjeri i prepolovi zemlju. Da li se to zove parcelizacija???

Ima li tko ideju koliko to mjerenje može koštati? Čuo sam nebulozne cijene od cca 4700 kn!!!

Što je izlazni rezultat mjernikova "pohoda" ???

Mogu li ja kupiti dio zemljišta prije no što se ono pranvo podijeli?

Ima još dosta nejasnoća ali neću zamarati.

zahvalan sam za svaki mudar savjet.

:-(

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

možete odabrati...

 

Ako vam se žuri s kupnjom - npr. da se prodavatelj ne predomisli, ne povisi cijenu i još iz sto drugih razloga ... možete kupiti odmah zajedno, upisati se u katastru i zk kao suposjednici odnosno suvlasnici, svaki u 1/2, pa tek onda parcelirati - odrediti točno koji dio kome od vas pripada, na način da vam geodet izmjeri česticu, odredi veličinu svakog dijela, izradi elaborat na temelju kojeg ćete provesti tu podjelu u katastru, a na temelju kojeg će katastar izraditi prijavni list za zemljišne knjige.

To bi ukratko bio njegov posao, ta se cifra ne čini nebulozna.

Da biste upisali vlasništvo u zk svaki za svoju novu parcelu bit će još potrebno razvrgnuti suvlasničku zajednicu.