Jump to content

Rtv


Filip219

Preporučene objave

Još jednom, ispričavam se zbog ponovnog pisanja iste teme ali nigdje nisam dobio odgovor na svoje pitanje...

 

Ja sam student, znači bez svojih primanja, koji studira u Zagrebu. Doma kod kuće redovito plaćamo pristojbu. Imam vlastiti stan u Zgu i u njemu TV prijamnik. Stan glasi na oca koji živi u mojem rodnom gradu gdje plaćamo pristojbu. Pošto sam član kućanstva koje tu pristojbu plaća već doma (ili u pravnom smislu, vlasnik televizije je sam otac kao vlasnik stana) moramo li ju plaćati opet u Zagrebu? Jer stan spada u isto kućanstvo, živimo od istih mjesečnih primanja.

 

Naime, na stranici HRTa piše

"2.3 Osoba koja ima u vlasništvu ili posjedu Prijamnik, a nije član kućanstva koje plaća mjesečnu pristojbu u skladu s ovim Zakonom, obvezna je HRT-u prijaviti Prijamnik najkasnije u roku od 30 dana od dana nabave Prijamnika ili registracije motornog vozila s ugrađenim Prijamnikom."

 

 

Hvala na odgovoru, Filip

uređeno: od petpetica
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ma da, jasno mi je to ali ne pitam za sebe osobno nego za našu obitelj. Da li mi kao kućanstvo moramo plaćati još jednom pristojbu, da li otac kao vlasnik mora? On je vlasnik stana....

 

Jesu li onda dosta uplatnice sa druge adrese koje mu pokažem? Kako mu dokazati da spadam pod isto kućanstvo koje već plaća?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.