radizob objavljeno: 10. rujan 2012. Dijeli objavljeno: 10. rujan 2012. Nrucila sam od t-coma telefonski njihov proizvod (max tv) zeljela bi otkazati medutim t-com nece jer kazu da telefonska narudba se smatra kao potpisani ugovor.Ugovor nikad nisam dobila na potpis sta da radim Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
caly odgovoreno: 20. rujan 2012. Dijeli odgovoreno: 20. rujan 2012. Sličan slučaj su imali i moji roditelji, ali vezano za MAXadsl. Njihov službenik je jedan dan nazvao moju majku i počeo joj nabrajati zašto je MAXadsl baš dobar za nju, na što j eona u nekoliko navrata napomenula da se ne razumije u to, ali da pošalje poštom neke brošure vezane za to kako bih ja to pogledala. Nakon nekoliko dana poštom dolazi MAXadsl uređaj i mobitel (!?), bez ikakvog popratnog dopisa, ugovora ili bilo čega drugog. Čim su me roditelji nazvali da je to stiglo ja sam kontaktirala T-com i zatražila na uvid zahtjev ili ugovor koji su roditelji potpisali. Na mail mi je stiga Zahtjev (bez ikakvog potpisa naravno) na kojem je naveden dan kad je taj službenik zvao moju majku. Naravno da tvrde da je takav, usmeni, zahtjev preko telefona valjan. Tražila sam preslušavanje tog razgovora (jer T-com sve ionako snima), ime i prezime tog službenika, raskid "ugovora" i da si dođu po te uređaje. Također sam ih pitala je li taj službeni mojom mami pročitao SVE odredbe iz općih uvjeta poslovanja i sve što ide uz to (a inače napisano sitnim slovima). Stiže odgovor da obzirom da sam raskid tražila unutar 14 dana od aktivacije, to je moguće realizirati bez penala, uz njihove isprike. Isto tako su napisali i da se "Snimljeni materijal nepovratno uništava odmah po ispunjenju svrhe snimanja.". Yeah, right.. Ja se sad ispričavam na podužem postu, ali sigurna sam da moji roditelji nisu jedini koje je T-com na takav način preveslao, jer oni zovu redom sve svoje korisnike. Što se tiče tvojeg problema, kao što sam ranije napisala, ukoliko još nije prošlo 14 dana od aktivacije (ne od zahtjeva!) tj. datuma početka naplate, imaš pravo na raskid ugovora. Ukoliko je taj period prošao, raskid je moguć, ali se plaćaju penali. Moj savjet je da pošalješ mail na kontakt@t.ht.hr,, zatražiš taj pdf Zahtjeva tj. Ugovora i pogledaš datum početka naplate. Svakako odmah nazovi i službu za korisnike neka ti pročitaju taj datum, jer nisu baš ažurni s odgovaranjem na mail. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 20. rujan 2012. Dijeli odgovoreno: 20. rujan 2012. u roku od 15 dana bez obrazloženja možete otkazati ugovor (pismeno preporučeno i sa povratnicom). ali trebali su vam dostaviti ugovor na potpis. bez obzira na sklapanje ugovora na daljinu isti se mora dostaviti stranci i biti potpisan. ako vam dostave ugovor na potpis ne potpisujte ga . Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
tsereg odgovoreno: 20. rujan 2012. Dijeli odgovoreno: 20. rujan 2012. medutim t-com nece jer kazu da telefonska narudba se smatra kao potpisani ugovor.Radi se o ugovoru sklopljenom na daljinu. Proučite si članke 36. do 55. ovdje: - http://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da Po ovome ste morali dobiti potvrdu prethodne obavijesti u trajnom (pisanom) obliku (na dan sklapanja ugovora, a najkasnije do dana početka usluge, odn. primitka kupljenog proizvoda). Imate 7 dana da otkažete ugovor, od dana kada ste ga sklopili, ako ste odmah s ugovorom primili i ovu prethodnu obavijest. Ako niste, onda 7 dana od primitka te prethodne obavijesti. Trgovci tipično tu prethodnu obavijest otisnu na samom ugovoru. Teret dokaza da vam je dostavljena prethodna obavijest je na trgovcu, ne na vama! Ako trgovac nije ispunio ovu svoju gore opisanu obvezu, vi možete otkazati ugovor u roku od tri mjeseca od ugovaranja. Ako u tom roku, međutim, trgovac vama ipak dostavi prethodnu obavijest, onda možete ugovor otkazati u roku od 14 dana od primitka iste. Proučite si gore navedeno i provjerite što sam napisao, a onda možete konkretna pitanja postaviti nekom upućenijem. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bubili1 odgovoreno: 21. rujan 2012. Dijeli odgovoreno: 21. rujan 2012. Pozdrav svima! Nije mi namjera nikog blatiti niti išta slično, ali ovi iz t-coma polako su prevršili sve mjere. Zovu svaki drugi dan, uporno ti žele uvaliti max tv, ako ne želiš to, mogu ti složit tarifu da plaćaš manje telefon jer oni imaju podatke kolika ti je mjesečna potrošnja... Još hajde, mi smo mlađa populacija pa nešto i razumijemo u vezi toga, ali koliko nisko moraš pasti da bakice i dedeke "navlačiš" na neke ugovore o kojima oni nemaju tri čiste? Par puta ih fino uljudno "otpiliš", a kako onda dalje kad oni uporno zovu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
tsereg odgovoreno: 21. rujan 2012. Dijeli odgovoreno: 21. rujan 2012. To spada u drugu temu, ali ovdje odgovor samo ukratko. Temeljem Zakona o zaštiti osobnih podataka, posebno čl. 7. st. 2. i čl. 21. možete zatražiti od pozivatelja da prestane koristiti Vaše osobne podatke u svrhu promidžbe. Ako to želite, zahtjevajte usmeno i pismeno (preporučeno, s povratnicom) od marketinške agencije koja Vas poziva, a možete i od T-Coma. Pričekajte povratnicu i ukoliko se pozivi nastave i nakon toga, prijavite sve Agenciji za zaštitu osobnih podataka. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Maja D odgovoreno: 12. listopad 2012. Dijeli odgovoreno: 12. listopad 2012. Može li mi netko odgovoriti da li je legalno da netko u moje ime kao pretplatnika HT usluga da moj JMBG HT-u bez mog znanja i dopuštenja i tako sklopi ugovor na daljinu o dodatnim uslugama Max ADSL-a i TV-a, a da se HT pritom ogradi od svake odgovornosti za zloupotrebu mojih podataka? Ovo je naime njihov odgovor na moju pritužbu: "Zahtjev može podnijeti bilo koja osoba koja raspolaže osobnim podacima vlasnika telefonske linije, a koje ste dužni čuvati u tajnosti. HT neće snositi odgovornost ni po kakvoj osnovi za štetu koja korisniku može nastati usred nepravilnog postupanja i zlouporabom identifikacijskih podataka Pretplatnika." Hvala unaprijed! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Issytop odgovoreno: 16. listopad 2012. Dijeli odgovoreno: 16. listopad 2012. Da li je legalno, ne znam. Ali je moguće: Jednom mom kolegi se dogodilo sljedeće: prodao je kuću, ali nije baš ažurno prebacio vlasništvo telefonske linije na novog vlasnika. Ovi su (s njegovim podacima, JMBG na ugovoru itd.) naručili max-tv, i nisu ga plaćali. Kolegu je T-com teretio za sve te račune, iako nigdje nikakvog pisanog traga nije bilo, osobito ne s njegovim potpisom. Cijela je priča išla i do HAKOMA (kao nekakvog tijela kojem se možeš žaliti), ali ujeo vuk magare. Treba platiti i točka. Pozzz Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.