Jump to content

Plaćanje alimentacije, a nezaposlen i redovan student sam.


Forsaken3003

Preporučene objave

Poštovani,

 

moj slučaj je dosta kompleksan. Naime imam 21. godinu i redovan sam student ekonomije.