DjukaChajich objavljeno: 19. rujan 2012. objavljeno: 19. rujan 2012. Postovanje svima, Izvinjavam se unaprijed ako postavljam pitanje na pogresnom mjestu. Koristio sam mobilni broj (bez obaveza) naseg vrlog mobilnog operatera. Otisao sam u njihov centar i zatrazio gasenje broja, te je prema djelatnici to bilo obavljeno te mi je urucen nekakav broj isprintan na komadu papira. Nakon mjesec dana pristize novi racun, te se na moju reklamaciju birokratska masinerija poziva na opce uvjete te da sam trebao ispunit obrazac itd itd... Uglavnom traze da platim racun. Napominjem da sam bio misljenja da je broj ugasen te sim kartica vise nije koristena. Pitanje glasi: Da li sam postupkom zaposlenice doveden u zabludu, te koje su moje pravne mogucnosti u ovom slucaju? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru Citiraj
bovu odgovoreno: 20. rujan 2012. odgovoreno: 20. rujan 2012. kada nešto tražiž od državnih ,gradskih tijela ili poslovnih ustanova potrebno je podnijeti pismeni zahtjev poštom (preporučeni i sa povratnicom ,što čuvaš primjerno vrijeme)ili da na kopiju zahtjeva potpisom /pečatom potvrde primitak zahtjeva. imaš dokaz za svoju tvrdnju. ovako ???? Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.