Jump to content

Raskid ugovora kod mobilnog operatera


Preporučene objave

objavljeno:

Postovanje svima,

 

Izvinjavam se unaprijed ako postavljam pitanje na pogresnom mjestu.

 

 

 

Koristio sam mobilni broj (bez obaveza) naseg vrlog mobilnog operatera.

 

Otisao sam u njihov centar i zatrazio gasenje broja, te je prema djelatnici to bilo obavljeno te mi je urucen nekakav broj isprintan na komadu papira.

 

Nakon mjesec dana pristize novi racun, te se na moju reklamaciju birokratska masinerija poziva na opce uvjete te da sam trebao ispunit obrazac itd itd... Uglavnom traze da platim racun.

 

Napominjem da sam bio misljenja da je broj ugasen te sim kartica vise nije koristena.

 

Pitanje glasi:

 

Da li sam postupkom zaposlenice doveden u zabludu, te koje su moje pravne mogucnosti u ovom slucaju?

 

Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

odgovoreno:

kada nešto tražiž od državnih ,gradskih tijela ili poslovnih ustanova

potrebno je podnijeti pismeni zahtjev poštom (preporučeni i sa povratnicom ,što čuvaš primjerno vrijeme)ili da na kopiju zahtjeva potpisom /pečatom potvrde primitak zahtjeva.

imaš dokaz za svoju tvrdnju.

ovako ????

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija