DjukaChajich objavljeno: 19. rujan 2012. Dijeli objavljeno: 19. rujan 2012. Postovanje svima, Izvinjavam se unaprijed ako postavljam pitanje na pogresnom mjestu. Koristio sam mobilni broj (bez obaveza) naseg vrlog mobilnog operatera. Otisao sam u njihov centar i zatrazio gasenje broja, te je prema djelatnici to bilo obavljeno te mi je urucen nekakav broj isprintan na komadu papira. Nakon mjesec dana pristize novi racun, te se na moju reklamaciju birokratska masinerija poziva na opce uvjete te da sam trebao ispunit obrazac itd itd... Uglavnom traze da platim racun. Napominjem da sam bio misljenja da je broj ugasen te sim kartica vise nije koristena. Pitanje glasi: Da li sam postupkom zaposlenice doveden u zabludu, te koje su moje pravne mogucnosti u ovom slucaju? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 20. rujan 2012. Dijeli odgovoreno: 20. rujan 2012. kada nešto tražiž od državnih ,gradskih tijela ili poslovnih ustanova potrebno je podnijeti pismeni zahtjev poštom (preporučeni i sa povratnicom ,što čuvaš primjerno vrijeme)ili da na kopiju zahtjeva potpisom /pečatom potvrde primitak zahtjeva. imaš dokaz za svoju tvrdnju. ovako ???? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.