Jump to content

previsoka novcana kazna


viki_rebic

Preporučene objave

ovako... uhvacen sam sa 2.8g teskim jointom i 0.1g marihuane kad sam imao 17god odnosno bio sam maloljetan.. nedugo nakon sto sam napunio 18 stigao mi je poziv na sud na koji sam se odazvao u roku i svjedocio istinu i pokajao se itd itd.. u medjuvremenu sam bio na par dobrovoljnih testiranja (negativan)..

2-3 mjeseca nakon saslusanja sam dobio predsudu u kojoj sam proglasen krivim i odredjena mi je kazna u iznosu od 1200 kn te dodatni troskovi u iznosu od cca 1000kn...

sad me zanima dali imam pravo na smanjenje kazne uzevsi u obzir da sam student, losije imovinsko stanje, par negativnih testova....

vjerojatno ima slicnih tema ali nisam uspio pronac ni jednu

 

ps jos pise da je kazna u mjeri ublazena ali meni nije dovoljno posto mi je to prevelika svota..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

...posjedovao opojnu drogu, cime je, postupajuci protivno odredbi iz clanka 3.stavak 1. zakona o suzbijanju zlouporabe opojnih droga (NN 107/01, 87/02 i 163/03) pocinio prekrsaj opisan i kaznjiv clankom 54. stavak 1. tocka 1. i stavak 3. istog zakona, na temelju koje zakonske odredbe i uz primjenu cl. 37 prekrsajnog zakona, se osudjuje na kaznu u iznosu od 1200kn...

temeljem cl 64 st 1 zakona o suzbijanju zlouporabe opojnih droga okrivljeniku se uz novcanu kaznu izrice ... temeljem cl 40 st1 u svezi cl 40 st3 PZ.a okrivljeniku se vrijeme za koje je bio uhican po P.P grada ima se uracunati u novcanu kaznu kao 300kn, tako da okrivljenika ima platiti jos 900 kn..

 

valjda ste vi razumili nesto od ovoga jer iskreno neznam sto drugo da napisem u vezi po kojem clanku sam kaznjen... ugl posjedovanje i nista vise..

 

hvala na vremenu i strpljenju ali molio bi hitan odgovor posto mi rok za zalbu istjece za 5 dana

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kažnjeni ste najmanjom mogućom kaznom, jer je po Zakonu minimalna kazna 5.000,00 do 20.000 kn.