goodie objavljeno: 25. rujan 2012. objavljeno: 25. rujan 2012. Poštovani, poštom sam danas primio Rješenje o ovrsi temeljem tražbine BNET-a iz razdoblja svibanj-listopad 2010. godine. Prvo bih rekao činjenično stanje, a zatim imam pitanja. U svibnju 2010. godine, kupio sam stan na području grada na kojem BNET nema provedenu infrastrukturu i unatoč telefonskim upitima i zamolbama da mi omoguće korištenje njihove usluga i na drugoj lokaciji, nisam u novom prostoru mogao biti korisnikom njihovih usluga. Dakle, moje molbe za preseljenje pretplatničkog odnosa na novu lokaciju nisu uspjele, a rečeno mi je da je to nemoguće na mjestu novoga stana te ako i odselim i ne nastavim koristiti usluge, morat ću platiti preostalo vrijeme trajanja ugovora (sporno razdoblje svibanj-listopad 2010.). Nisam ispoštivao traženo i nisam platio preostali dio vremenskog trajanja ugovora te sada stiže ovrha. Molim Vas da mi pojasnite (nisam pravnik već stomatolog): 1. Je li sukladno članku 232. Zakona o obveznim odnosima ta tražbina otišla u zastaru? (ako je to će biti razlog podnošenja žalbe) 2. Ako nije, mogu li osporavati tražbinu i Ugovor s BNET-om zbog nepoštivanja ugovornih odredbi? Naime, (znam da u pravu nema baš puno morala već je to vrlo egzaktna znanost) moja ugovorna obveza bila je konzumirati i plaćati njihove usluge, BNET-ova je bila isporučiti mi ih. Kako to nije učinjeno može li se smatrati da oni svoj dio ugovornih obveza nisu ispoštovali te zbog toga osporavati tražbinu iz Rješenja? Unaprijed hvala i molim za hitnost Citiraj
goodie odgovoreno: 25. rujan 2012. Autor odgovoreno: 25. rujan 2012. Eh, ispravak, mislim da zastara otpada . Prijedlog za ovrhu zaprimljen je u javnobilježničkom uredu 6.svibnja 2011., a rješenje je doneseno 30.svibnja 2011. Dakle, po mome - unutar dopuštenog roka. Ostaje pitanje broj 2. iz mog prethodnog posta. Itko? Help... Citiraj
bovu odgovoreno: 25. rujan 2012. odgovoreno: 25. rujan 2012. od Bneta si pismeno trebao tražiti preseljenje usluge (preporučeno i sa povratnicim ) operater je trebao omogućiti korištenje usluge u primjerenom roku ili se pismeno očitovati o razlozima zbog kojih nije u mogučnost pružiti traženu uslugu. samo pismena komunikacija je važeča kao dokaz. raču je za svibanj 2010.,dospjeće računa u lipnju a prijedlog za ovrhu je podnešen 6.svibnja 2011. (u roku manjem od godinu dana od dospječa najstarije tražbine ) nema zastare. ako imaš pismeni zahtjev za preseljenje usluge piši žalbu (u roku od 8 dana ,po uputi o pravnom lijeku) ,osporavaj potraživanje u cijelosti zbog nekorištenja usluge za što je kriv operater. ako nemaš pismeni zahtjev za preseljenje usluge plati potraživanje ako se pokrene sudski postupak (po žalbi ) samo će biti večih troškova. ako nemaš pismenog zahtjeva za preseljenje usluge trebalo je platiti dug. izbjegao bi trošak ovrhe. Citiraj
goodie odgovoreno: 26. rujan 2012. Autor odgovoreno: 26. rujan 2012. Poštovani, hvala Vam na odgovoru. Preporučeno sam poštom poslao zamolbu za nastavkom korištenja usluge na novoj adresi odmah po saznanju da to neću moći ostvariti, baš u svrhu budućeg ovršnog postupka koji se upravo odvija. Nakon kratkog vremena sjećam se poziva iz BNET-a u kojem me je nimalo ljubazna djelatnica opomenula da "sam potpisao ugovor i da će on biti raskinut te ću platiti sve u cijelosti". Dakle, pisanog odgovora nemam. Moje dodatno pitanje glasi: Je li mi to dovoljna za osporavanje Rješenja i koje su šanse da u tom uspijem pred sudom? Hvala LP Citiraj
bovu odgovoreno: 26. rujan 2012. odgovoreno: 26. rujan 2012. ako nema pismenog zahtjeva za preseljenje usluge operater nije smio uskratiti uslugu na staroj adresi (uslugu je mogao neko koristiti) pismeni zahtjev za preseljenje usluge jedokaz da je operater onemogućio korištenje usluge na staroj adreni a nije omogućio korištenje usluge na novojadresi zbog čega korisnik usluge nije dužan platiti uslugu koju nije mogao koristiti. a operater je to znao. dali će zamolba za omogučavanj korištenja usluge biti dokaz da niste bili u obvezi plaćati uslugu koji niste koristili ,ovisi o sudu i vašoj sposobosti da uvjerite sud da ste u pravu. ja se nebi upuštao u taj rizik da dobijem veče troškove . kamate na dug rastu. Citiraj
goodie odgovoreno: 26. rujan 2012. Autor odgovoreno: 26. rujan 2012. Ja nemam spoznaju je li operater nastavio isporučivati uslugu na staroj adresi nekom drugom (vjerojatno je do vremena kada je po defaultu prestao zbog neplaćanja idućih računa i razvrgnuća ugovora iz istog razloga). Dakle, raspolažem zamolbom i potvrđenim primitkom preporučene pošiljke za isto, i potvrdu o boravku na novoj adresi s MUP-a na kojoj je vidljiv datum od kojeg sam prijavljen na njoj. Da li ulaziti u rizik postupka pred sudom ili ne, huh...?!? Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.