Jump to content

Pravnici će se lako zaposliti?


slavery

Preporučene objave

Evo ga opet.

Danas,Dekan Pravnog fakulteta u Splitu Prof. DR.Jozo Čizmić na pitanje o velikom broju nezaposlenih diplomiranih pravnika odgovara kako će se" pravnici lako zaposliti.

Ja sam već 2 godine i devet mjeseci nezaposlen,imam Pravosudni ispit te sam bio odličan student,a uz to skoro 2000 je nezaposlenih pravnika,od toga ja mislim pola s Pravosudnim ispitom.

E sad meni nije jasno da neki tvrde da je naša struka struka suficitarna,al neki tvrde da je deficitarna?

S jedne strane tvrde da nas je premalo,s druge da nas je previše.

Što je istina,jesmo li suficitarni ili deficitarni?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uz sve navedeno, imaš toliko loš stav da te zaista ni jedan poslodavac takvog ne bi želio zaposliti. Ne zamjeri, no s ovakvim stavom čak i ako nađeš posao, nećeš ga baš dugo zadržati.

 

Od tvojih 82 poruke na ovim stranicama, baš sve su plakanje nad tvojom "teškom" sudbinom. A ti si izuzetan, drugi najbolji u generaciji, s pravosudnim... Samo je sustav loš i svi su korumpirani.

 

U devet godina kormilarenja ovim portalom i 46.000 registiranih korisnika još nisam susreo ovakvu plačipizdu. Daj se trgni i kreni nešto sam, osim narikati beskrajno po ovim stranicama.

 

Vremena su grbava, a nisu ni ranijih godina u struci baš ruže previše cvale. No, nisu vremena toliko problem, koliko tvoj stav. Tisuće njih su prošle kroz traženje prvog posla, i tisuće su prije ili kasnije posao i pronašle. No, s ovim narikanjem ne bi ti dao posao, baš da si zadnji raspoloživi pravnik na svijetu.

 

I molim te, ne odgovaraj mi na ovaj post. Zaista nemam namjeru uvlačiti se u tugaljive rasprave sa tobom o tome kako ja ne znam kako je tebi jadnom, kako sigurno nisam nikad bez posla bio, kako sigurno je meni osobno stric predsjednik Vrhovnog suda, a ujak tajnik DSV-a, i druge slične gluposti.

 

Razmisli, promjeni stav, to je najviše što možeš za sebe učiniti.