abiba objavljeno: 6. listopad 2012. Dijeli objavljeno: 6. listopad 2012. Dakle, TV kupljen u Pevecu Quadro-radio 8 mjeseci i pokvario se. Garancija je 2 godine. Morali smo ga mi sami otpremiti na popravak u servis jer iz Peveca čekaju da se pokvare TV i ostali uređaji pa ih furaju jednom jesečno(skupo im) a nama nije. Nakon par dana TV u servisu popravljen, ponovno idemo po njega u Jankomir-benzin kroz cijeli grad itd. TV radio doma cijeli jedan dan, bravo, drugi dan slika se pojavi pa je nema.Popravak zaista uspio djelomično.Uz to postolje TV izgrebano - prije nije bilo. Zovem servis , ponovno kažu donesite Tv k nama a mi ćemo ga vam dopremiti s popravka. Ponovno ga vozimo u Jankomir, iz servisa zovu nakon 2 dana i kažu da je TV u redu, da ne možemo dobiti TV dok ne platimo 225 kn?! Da, mi smo nešto potpisali prilikom ostavljanja Tv-a u servisu, nešto sitno pisano ali TV je u kvaru i pod garancijom i oni sada nama tvrde da je TV u redu kao nama se vozilo TV na popravak ono svaki dan da ih gledamo tamo. Kako sada dokazati da TV nije bio u redu pa oni tako mogu u nedogled i naplaćivati zrak i ucjenjivati kupce da ne daju TV dok ne platimo 225 kn. Za mene je to krađa.Rečeno je da možemo pisati reklamaciju. Kako sada dokazati da je TV bio u kvaru i kako da dođem do svog TV? Državni inspektorat ili poslat im tržišnu inspekciju-da, ali ja hoću ispravan TV.Da li je netko imao sličnu situaciju? Molim pomoć!!!! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.