Jump to content

crna lista operatera


katarina001

Preporučene objave

Početkom 2006. sam potpisala ugovor za pretplatu VIP jer sam jako puno trošila na bonove.

Nakon 15 dana mi je mobitel isključen jer oni mene štite i mislili su da mi ga je netko ukrao jer sam prešla 300kn.

Budući da nigdje u ugovoru nisam potpisala limit tražila sam uključenje, no odbili su dok ne platim račun.

Prelomila sam karticu i uzela drugog operatera Tcom.

Krajem mjeseca sam dobila račun na 450 kuna, slijedeći mjesec na nula kuna, dugovanje 450kn.

I tako još jedan mjesec na nula kuna al dugovanje 450kn, nazvala sam ih i rekla da neću ništa platiti jer su me ostavili bez usluge.

Godinu dana kasnije Inkaso mi prijeti, dakle 2007. i ponovno 2008. da ću ići na sud ako ne platim DANAS i to 970kn duga plus dodatni troškovi.

Ne znam na osnovu čega je dug narastao.

Nazvala sam ih i rekla da me ne uznemiruju i da me više ne zovu i ništa mi ne šalju jer me ne zanima.

E pa sad me zanima.:D

Budući da je on meni prijetio još 2008. znači da nije pokrenuo ovršni postupak u roku godine dana?

Gdje mogu provjeriti jel pokrenut ovršni postupak?

Koliko otprilike sad trebam platit ako je 450 ili 970 dug?

Zašto sam na crnoj listi?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nije jasno što zanči da ste "prelomili karticu". Ukoliko ste smatrali da vam usluga nije pružena trebali ste raskinuti ugovor s VIP-om pisanim putem. Isto tako ako ste imali neke pritužbe najbolje je napisati prigovor pisanim putem i onda su oni dužni riješiti vaš prigovor i dati vam pisani odgovor. Ako je pokrenut ovršni postupak isto tako trebali ste dobiti rješenje o ovrsi od javnog bilježnika na koje onda imate rok za žalbu. Prema ovom se čini da nije. Na koji nači "prijeti" tj. koji dokument je u pitanju: dopis, rješenje o ovrsi, opomena pred tužbu....Dodatni troškovi bi mogle biti kamata, mjesečna naknada (ako niste otkazali ugovor ili oni smatraju da niste), troškovi odvjetnika, troškovi javnog bilježnika, ako je pokrenut postupak.

Probajte izravno kontaktirati VIP ili Inkaso i kontaktirajte s njima iIili saznajte s kojim odvjetnikom/javnim bilježnikom rade pa onda njih nazovite i pitajte da li se vodi ikakav predmet na vaše ime. U svakom slučaju na bilo koji dokument koji dobijete odgovarajte pisanim putem, i najprije se pozovite na zastaru koje je moguće nastupila (možda i zbog toga i nisu išli u utuživanje), a zatim na to da vam usluga nije pružena, a kao dokaz navedite usmene razgovore koji su vođeni s operatorom, pokušajte se sjetiti točnog vremena. Moguće je da su razgovori snimani, ili da u njihovoj bazi podataka postoje napomene.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

sad će te zanimati kad stigne rješenje za ovrhu i kad budeš morala platiti sva potraživanja.

sklopila si ugovor i tako si se trebala ponašati .

trebala si pismeno tražiti od operatera da ti uključe uređaj koji su neotrebno isključili .

poslije primjerenog roka,ako ne postupie po pismenom zahtjevu ,pismeno (preporučeni i sa povratnicom )tražiti raskd pretplatničkog odnosa zbog neisunjavanja ugovorene obveze.

pokidati karticu i neču vam platiti iz inata ?

 

plati potraživanje da bi izbjegla trošak ovrhe i suda

ili se upusti u postupak za koji postoji malo izgleda da budu rješen u tvoju korist .

nemaš dokaza ,pismeni raskid ugovora.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija