marko25ani objavljeno: 18. listopad 2012. Dijeli objavljeno: 18. listopad 2012. Pozdrav svima , molio bi za savjet što mogu učiniti po ovom pitanju? kupio sam kuhinju u Lesnine ciju sam isporuku cekao skoro 2 mjeseca iako je referent rekao da ce biti isporucena za 15ak dana. Posiljka koju su konacno isporucili nije odgovarala onoj kupljenoj te sam po njihovim uputama poslao na mail zahtjev za reklamacijom. Naravno, oni su se igrali "gluhog " telefona kao da nisu primili mail i doslovce te prave budalom. Nakon toga sam otisao direktno kod referenta u trgovinu koji mi je rekao da mora kontaktirati dobavljaca i da reklamacija moze zakonski potrajat i do 40 dana (da oni imaju na to pravo)?? Kako ja vise ne zelim da me zavlace, mogu li zatraziti povrat novca, da mi odvezu taj skart iz kuce i sta moram napraviti da bi to ostvario??? hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 18. listopad 2012. Dijeli odgovoreno: 18. listopad 2012. pismeno se obratiti trgovcu sa zahtjevom za povrat novca tj.raskid ugovora. (prepoučeni i sa povratnicom ili da na kopiju posmena potpisom i žigom potvrde primitak pismena. samo pismeno komunicirati .blablabla se ne broji. proučite zakon o zaštiti potrošača Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.