Jump to content

Broj zalbi na presudu,posljedice na potvrdu o nekaznjvanju,zastara


ALEN068

Preporučene objave

Buduci da sam pravni laik,a na ovom sajtu ipak ima puno vecih strucnjaka od mene molio bih za savjet.

Dakle , unazad nekih 4 godine nasao sam mobitel na klupi i kao velika vecina gradjana odnio ga kuci.U meduvremenu taj koji je ostavio mobitel na klupi,prijavio je policiji da mu je mobitel ukraden.Nakon dva mjeseca meni dolazi policija doma sa prijavom za "ukradeni" mobitel.Na sudjenju oslobodjam se optuzbe jer namjera nije dokazana.Mudjutim drzavno odvjetnistvo se zali ,sudjenje se ponovo saziva i ja budem osudjen na tri mjeseca zatvora uvjetno u roku od godinu dana.Ja se na to zalim medjutim zalba biva odbivena i rjesenje mi uredno dolazi danas s tim da moram platit 300 kuna sudkog postupka.

E sad pitanja;

a)Imam li pravo opet se zaliti i kojoj pravnoj instanci?

b)Buduci da u zivotu nikad nisam bio na sudu,a pogotovo krivicno kaznjen,koliko ce mi se to odraziti na potvrdu o nekaznjavanju,jer radio sam kao profesor u skoli na odredeno i zelja mi je opet jednog dana se vratit tamo,medjutim izmedju ostalog uvjet je i potvrda o nekazanjavanju.

c)Nakon koliko vremenskog roka nastupa zastara ako bi eventualno bio podnesen zalbeni postupak?

Unaprijed zahvaljujem na svim odgovorima

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Presuda je pravomoćna i nema mogućnosti žalbe.

 

Rehabilitacija(smatranje osobe nekažnjavanom) nastupa tri godine od dana izdržane, zastarjele ili oproštene kazne kod osude na kaznu zatvora do pet godina, kaznu maloljetničkog zatvora i novčanu kaznu, od isteka roka provjeravanja kod uvjetne osude i od pravomoćnosti odluke o sudskoj opomeni ili oslobođenju od kazne.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...