Baka Zg objavljeno: 14. studeni 2012. Dijeli objavljeno: 14. studeni 2012. pozdrav, imam jedan problem, vezan sam ugovorom na 24 mjeseca sa ViP operaterom za uslugu ViP homebox. Tu uslugu uzeo sam radi pristupa internetu (nemam mogućnosti fiksnog interneta) no problem je taj da je internet jednostavno prespor i ne zadovoljava me kao korisnika. Kada sam htio raskinuti ugovor rekli su mi da sam imao 14 dana za probu. To je istina no međutim danas je signal preslab i o 3G mreži mogu samo sanjati. Molim Vas da mi netko kaže imam li argumenata za neki daljnji postupak i koji bi bio najbolji. hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 14. studeni 2012. Dijeli odgovoreno: 14. studeni 2012. pismeno preporučeno i sa povratnicom (što čuvaš) problem obrazloži operateru traži da omoguči standardnu uslugu, deklariranu brzinu interneta ili ćeš raskinuti ugovor. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
DennyC odgovoreno: 14. studeni 2012. Dijeli odgovoreno: 14. studeni 2012. Jeli u opciju ukljucen flet internet? I imate li neki limit kada ga pređete da se uspori internet? Jeste u pocetku koristenja bili zadovoljni brzinom interneta i opcenito usluge? Pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ninohr odgovoreno: 14. studeni 2012. Dijeli odgovoreno: 14. studeni 2012. hakom.hr Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.