Jump to content

VIP homebox problem


Baka Zg

Preporučene objave

pozdrav, imam jedan problem, vezan sam ugovorom na 24 mjeseca sa ViP operaterom za uslugu ViP homebox. Tu uslugu uzeo sam radi pristupa internetu (nemam mogućnosti fiksnog interneta) no problem je taj da je internet jednostavno prespor i ne zadovoljava me kao korisnika. Kada sam htio raskinuti ugovor rekli su mi da sam imao 14 dana za probu. To je istina no međutim danas je signal preslab i o 3G mreži mogu samo sanjati. Molim Vas da mi netko kaže imam li argumenata za neki daljnji postupak i koji bi bio najbolji.

hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija