Jump to content

relativna ili apsolutna zastara poreznog duga ili...


vanesas

Preporučene objave

Poštovanje! Zbog jako teške financijske situacije.(ostanak bez posla,bolest pa mala mirovina) dosta zadnjih godina nismo plačali porez za kuću na moru koju smo napravili dok se još moglo nekako živjet, kao ni druga davanja...

Danas sam dobila opomenu pred ovrhu za 2007,2008,2009,2010,2011god.porez na kuću za odmor.

Lijepo Vas molim da mi date savjet što moram napraviti, puno sam čitala po internetu o tome ali sam potpuni laik i na kaju neznam kako moram postupiti.

Napominjem da smo kuću nakon dugo godina povlačenja po oglasniku ove godine prodali.

Unaprijed hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

kao odgovor na opomenu pred ovrhu podnesite ovršitelju zahtjev za utvrđivanjem zastare prava poreznog tijela (grada ili općine kojem pripada lokalni porez na kuću za odmor) na naplatu poreznog duga s prijedlogom da se obustavi daljnji postupci prema ovrsi na imovini poreznog obveznika. Na zastaru prava poreznog tijela na naplatu poreznog duga primjenjuju se odredbe Općeg poreznog zakona. Ako porezno tijelo dosad nije ijednom službenom radnjom dalo poreznom obvezniku na znanje o stanju duga poreza na kuća za odmor (opomena, izvod iz knjigovodstvene evidencije PU putem pošte ili fax-a), tada je u 2012. godini nastupila zastara na naplatu poreznog duga za 2007. je dana 01.01.2011., za 2008. godinu dana 01.01.2012. godine. kako se ovih dana dobili opomenu, rok zastare za 2009.-2011. počinje ponovno teći. Dakle, dužni ste platiti porezni dug za 2009.-2011.

 

Upravo je prodaja kuća bila informacija gradu ili općini da temeljem uvida u knjigovodstveno stanje vašeg duga uputi vam službenu obavijest o postojanju poreznog duga.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama