Jump to content

Obiteljska mirovina


freshica

Preporučene objave

Pozdrav!

Redovna sam studentica te imam pravo na obiteljsku mirovinu po pokojnom roditelju. Obzirom da me živi roditelj ''uzdržava'', moj dio mirovine će se isplaćivati na njegov tekući račun. Bila sam u HZMO-u i gospođa mi je rekla da je jedina mogućnost isplate mirovine preko moga računa ako promijenim prebivalište, što je u ovoj situaciji nemoguće iz financijskih razloga. Mene zanima, da li postoji neka druga mogućnost da se isplata moga dijela mirovine vrši preko moga računa? Živi roditelj je liječeni (ali neizliječeni) ovisnik te svatko može pretpostaviti kamo će taj novac biti ''investiran''. Molim da itko, iako ne zna odgovor, da mi barem da savjet što dalje učiniti.

Unaprijed hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako primaš obiteljsku mirovinu nisi uzdržavani član obitelj.

ne navodiš koliko članova prima tu obiteljsku mirovinu

tj. koji je faktor.

ako si navedena u rješenju kao korisnik mirovine

HZMO dostavi pismeni zahtjev za isplatom djela (ili cijele,ovisi o broju korisnika )obiteljske mirovine

na osobni tekući račun .dostaviš im i kopiju tekučeg računa.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako primaš obiteljsku mirovinu nisi uzdržavani član obitelj.

ne navodiš koliko članova prima tu obiteljsku mirovinu

tj. koji je faktor.

ako si navedena u rješenju kao korisnik mirovine

HZMO dostavi pismeni zahtjev za isplatom djela (ili cijele,ovisi o broju korisnika )obiteljske mirovine

na osobni tekući račun .dostaviš im i kopiju tekučeg računa.

 

Sve sam objasnila gospođi u HZMO-u i ona je rekla da se sve isplaćuje na račun živog roditelja. Odgovor je bio: ''Gospodična, gdje bismo mi stigli kada bismo svakome posebno mirovine isplaćivali? Ima obitelji gdje ima i 6-ero djece''. :palacdolje:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

podnesi pismeni zahtjev .

morat će odraditi.