Jump to content

promjena sredstva ovrhe


sorcery

Preporučene objave

ne znam kome bih se obratila za pomoc, pa se nadam da bih ovdje mozda mogla dobiti nekakav savjet.

prije cca mjesec dana od Inkasa sam dobila prijedlog za ovrhu od duga prema tele2 koji je 400 kn, plus taj sudski trošak i kamate koje su oko 700 kn, znaci sve zajedno je oko 1100 kn. Imam otvoreni račun u pbz-u, ali na njemu nema ama bas nista, nemam nikakvih primanja ni imovine po sto sam student i necu moci nikako drugacije placati nego na rate.

i sada citam po internetu u zadnje vrijeme sto se događa u takvim situacijama i negdje sam nasla da se u takvim slucajevima mogu promjeniti sredstva ovrhe i provaljivati u stan, uzimati imovinu (koja nije u vlasnistvu ovrsenika ??!!!)... pa me sada strah da se meni to ne dogodi i zanima me nakon koliko vremena ovrhovoditelj mjenja sredstva ovrhe na imovinu...

unaprijed hvala.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Radi se o prijedlogu za promjenu sredstva ovrhe. Nema tu provaljivanja u stan. Sudski ovršitelj može ući u tuđi prostor samo prema nalogu suda, a ako je prostor zatvoren sud može novu ovrhu odrediti da bude uz prisutnost bravara i policije. Međutim i tada vam ne mogu uzeti neke stvari (imate po temama koje, npr. krevet za spavanje, odjeću, obuću i sl.). Kad ovrhovoditelj uvidi da nemate sredstava na računu i da se ne naplaćuje može promijeniti ovrhu. Ako vam sjednu na račun bit ćete blokirani dok se ne naplate ili zatraže drugi prijedlog, Nadam se da ste prigovorili u roku 8 dana da dobijete na vremenu inače je rješenje pravomoćno i ovršno i mogu vam odmah sjesti na račun!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.