sompompir objavljeno: 27. travanj 2013. Dijeli objavljeno: 27. travanj 2013. Vlasnik sam laptopa jedne "renomirane" komjuterske tvrtke, koji je od samog početka pokazivao znakove pregrijavanja, pa je već nakon nekoliko mjeseci morao na servis zbog problema sa hlađenjem. Sad se problem ponovio ali je garancija istekla i servis ću morati sam platiti. Radoznalost me navela da pretražim internet u potrazi sa iskustvima drugih korisnika, pa sam tako došao do vrlo zanimljivog saznanja: naime, kod istog modela laptopa problem sa pregrijavanjem se pojavljuje itekako često, statistički daleko češće nego kod drugih modela iste tvrtke (sudeći po pritužbama korisnika na njihovom forumu) tako da sam, iskreno govoreći, uvjeren da je proizvođač NAMJERNO pustio u prodaju proizvod sa serijskom greškom, bilo iz razloga da zaradi na čestim popravcima ili da prisili korisnike da kupe novi laptop prije nego što su planirali. Zanima me na koji način me zakon štiti od ovakve vrste lopovluka i kakva je praksa u sličnim slučajevima. (neki slični poznati slučajevi u kojima su se potrošači uspjeli izboriti za pravdu) Hvala na savjetu! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.