perokt objavljeno: 27. lipanj 2013. Dijeli objavljeno: 27. lipanj 2013. Pozdrav! Zanima me koja su moja prava u vezi kašnjenja prtljage u zračnom prijevozu. Let je bio iz Singapura do Zagreba s presjedanjem u Parizu, te u Zagrebu nije bilo moje prtljage koja je naknadno došla nakon 28 h, te su mi ju dostavili na kućnu adresu. Iz kompanije avioprijevoznika su mi rekli da imam pravo na naknadu samo za osnovne higijenske potrepštine uz predočenje računa. Međutim, čitao sam o Varšavskoj i Montrealskoj konvenciji, koje baš i nisam najbolje razumio, pa me zanima imam li pravo na nekakvu novčanu naknadu? U uvjetima poslovanja aviokompanije (radi se o Air Franceu) piše da mogu podnijeti žalbu unutar 21 dana od pristignuća prtljage. Prije puta sam uplatio putno osiguranje, koje uključuje i osiguranje u slučaju gubitka ili kašnjenja prtljage (min 6 h). Nakon što sam zatražio aviokompaniju za službeni dokument kojim se potvrđuje točno kašnjenje prtljage (što osiguranje zahtijeva), iz aviokompanije su mi odgovorili sljedeće: "Ako imate putno osiguranje, obestecuje Vas osiguravajuca kuca, ako nemate, zrakoplovna kompanija." Da li je to istina? Po meni nema logike da je to tako zbog toga što osiguranje koje sam ja osobno uplatio nema nikakve veze s avioprijevoznikom, naglašavam da je to moje mišljenje. Pogotovo zato što sam o svom trošku kupio osnovne higijenske potrepštine i poslao im račune. Jesam li u pravu? Molim nekoga tko zna nešto o ovakvim slučajevima da mi pomogne. Unaprijed hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
petpetica odgovoreno: 27. lipanj 2013. Dijeli odgovoreno: 27. lipanj 2013. Teško da će te naći nekog da se u potpunosti kuži u ovo, možda samo navođenje pojedinačnih primjera. Koliko znam Montrealska konvencija iz 1999. godine vrijedi za nas od 07.11.2007. godine, a za strane zemlje ne vrijedi za sve, odnosno može vrijediti pojedinačno za pojedine kompanije i pojedinačno za pojedine letove ovisno o sjedištima kompanija odnosno sjedišta organizatora letova. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
perokt odgovoreno: 28. lipanj 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 28. lipanj 2013. Mislim da Montrealska konvencija vrijedi za sve kompanije u EU, tako da bi trebala vriejditi i za ovu. Zar je moguće da nitko ne zna ništa o ovakvim slučajevima? I da to nigdje nije egzaktno regulirano? Stvarno ne znam više gdje da nađem neke informacije o pravima putnika u avioprijevozu i gdje bih mogao provjeriti to što oni tvrde. Sad su mi poslali mail iz Air Francea da mi neće isplatiti refund na temelju priloženih računa pošto bi to trebala napraviti osiguravajuća kuća. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
petpetica odgovoreno: 28. lipanj 2013. Dijeli odgovoreno: 28. lipanj 2013. Pa to mi se i čini logično. Ne vidim razloga zbog čega ne potražujete od onog tko vam je naplatio premiju. Temu premještam u obvezno pravo. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
perokt odgovoreno: 1. srpanj 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 1. srpanj 2013. Pa potražujem i od njih, ali smatram da i aviokompanija ima odgovonosti prema putniku, nevezano za osiguranje. Sad mi u osiguranju kažu da mi neće isplatiti premiju iz razloga što je prtljaga kasnila u Republici Hrvatskoj, a premija (po njihovom članku koji naravno nisam pročitao) vrijedi samo za kašnjenje prtljage u internacionalnom prijevozu. Tako da moram ići preko aviokompanije, koja uporno upućuje na osiguranje. Vrtim se u krug... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.