Avelina objavljeno: 21. listopad 2013. Dijeli objavljeno: 21. listopad 2013. Zanima me ima li ikakve pravne osnove (99% sam sigurna da nema) po kojoj vlasnik trgovine prodavaču naplaćuje robu koja se do isteka roka trajanja nije prodala ?Ukoliko nema, kako postupiti kada ti gazda kaže da platiš par artikala jer si nesposoban trgovac kad ih nisi prodao. Prigovoriti i čekati da ti ne produži ugovor kada za to dođe vrijeme ili se pokriti ušima i od minimalca koji ti isplaćuje, svaki mjesec par sto kuna mu vratiti jer nisi prodao robu na vrijeme (nisi nikoga dovukao za uši u dučan i naredio mu da kupi) ? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 21. listopad 2013. Dijeli odgovoreno: 21. listopad 2013. Ovo je predmet za Državni inspektorat, odnosno njihova sljednika (od 01/01/2014). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
burn odgovoreno: 22. listopad 2013. Dijeli odgovoreno: 22. listopad 2013. Nema nikakve osnove, ali poslodavac treba nagradu za maštovitost i poduzetnički duh - šalim se, naravno. Ne trebate Vi ništa plaćati, kupovati niti slično. Recite mu, kratko i jasno - NE, ne potpisujte nikakvo ustezanje sa plaće, a ako to sam napravi obavijestite ga dopisom da Vam je nezakonito uzeo novce te da ih ima vratiti u roku od 3 dana na račun, i to sa kamatama. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Avelina odgovoreno: 22. listopad 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 22. listopad 2013. Hvala na odgovorima, potvrdili ste ono što sam i sama mislila. Inače to se odradi na način da gazdarica jednostavno kaže neka prodavačica kuca u kasu tu robu koju treba maknuti s police i plati račun. Naravno, zaračuna se po prodajnoj cijeni, da se slučajno ne bi desilo da gospođa ne uprihoduje koju kunu ako bi po nabavnoj cijeni išlo. Bilo bi jako zgodno prijaviti tu rabotu, samo s kojim dokazima ? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
burn odgovoreno: 22. listopad 2013. Dijeli odgovoreno: 22. listopad 2013. Ako nema dokaza, džaba prijava. Kao što sam rekla - jednostavno recite NE, ne želim plaćati proizvod koji mi ne treba. Kako ste postavili upit, mislila sam da Vam poslodavac bez Vašeg znanja ustegne iznos cijene proizvoda, a tek po drugom postu vidim da to napravite sami. Nemojte. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Avelina odgovoreno: 22. listopad 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 22. listopad 2013. Upravo sam takav naputak i dala, reci NE, dosta je bilo. Naime, nisam ja u igri nego moja kćer koja je do sada šutjela da je ova ne bi doma poslala, ali nećemo više tako. Pa i pod cijenu otkaza, točnije ne produživanja ugovora. Ionako ne plaća ni nedjelje, ni blagdane, minimalac i još od toga svaki mjesec par sto kuna jer je nesposobna prodat. Ni kolegici iz suprotne smjene nije bolje, naravno. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.