Jump to content

nužna obrana


Anđeo pravde

Preporučene objave

Prvo pozdrav svima moderatorima kao i ostalim članovima, bilo da pomažu svojim savjetima i iskustvom, bilo da traže pomoć. Inače sam po struci inženjer prometa i u tome području poznato mi je dosta oslobađajućih primjera iz sudske prakse, nešto čak i vlastitih.

Ali da prijeđem na razlog zašto otvaram novu temu. Primio sam prekršajni nalog kojim me se tereti i kažnjava za remećenje javnog reda i mira po čl.6 st. 2 Zakona o PPJRM. Prigovor temeljim na nužnoj obrani kao razlogu za isključenje protupravnosti prekršaja. Slučaj je čist kao suza, nevin sam kao jutarnja rosa :smijeh:, i to namjeravam dokazati putem prigovora. Jedino imam dvojbu, da li prigovor trebam podnijeti zbog poricanja prekršaja ili pak zbog primjene prekršajnopravne sankcije. Nisam siguran da li pravno gledajući, ja zapravo poričem prekršaj, ako se pozivam na načela samozaštite i potvrđivanja prava koja proizlaze iz prava na nužnu obranu, ili pak ipak ja priznajem prekršaj ali smatram da nisam počinio prekršaj jer sam djelovao u nužnoj obrani. Uh. Igra riječi, i malo nespretno i komplicirano zvuči, ali nadam se da će netko razumijeti pitanje i moći mi dati ispravan odgovor.

 

I još bi me zanimalo gdje mogu vidjeti Zakon o prekršajima protiv javnog reda i mira, a da sadrži st.6 čl.1 i st.6 čl.2, s obziram da ovaj zakon koji sam našao ima samo stavak 6 ali nema nikakve dodatne članove. Hvala lijepa.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

...da li prigovor trebam podnijeti zbog poricanja prekršaja ili pak zbog primjene prekršajnopravne sankcije?

 

Čl. 18. Prekršajnog zakona vam daje odgovor - "Nema prekršaja...". Dakle - prigovor zbog poricanja prekršaja.

 

I još bi me zanimalo gdje mogu vidjeti Zakon o prekršajima protiv javnog reda i mira, a da sadrži st.6 čl.1 i st.6 čl.2, s obziram da ovaj zakon koji sam našao ima samo stavak 6 ali nema nikakve dodatne članove.