Jump to content
ivan-83

Garancija - nepriznavanje kvara i neprodužavanje garancije

Preporučene objave

Imam nekih problema s jednom tvrtkom koja prodaje elektroniku, prije 4 mjeseca sam kod njih kupio aparat za kavu marke Philips, aparat je radio prema očekivanju prvih 3 tjedna.

Nakon toga je počeo tražiti dekalcifikaciju nakon svaka 3-4 kuhanja kave (jednom prilikom nakon samo jednog kuhanja kave). Poslali smo ga natrag prodavaču i on ga je proslijedio dalje na svoj servis u Madžarsku. Nakon nekih 1-2 mjeseca čekanja nazvali su nas i rekli da njihov servis nije utvrdio kvar i da je aparat ispravan.

Aparat može skuhati 3-4 kave a nakon toga ga treba ispirati kiselinom (postupak dekalcifikacije - skidanja vodenog kamenca).

Znam da se aparat slično ranga može koristiti i za više desetaka kuhanja kava između dvije dekalcifikacije a ovaj naš između dvije dekalcifikacije može odraditi svega 3-4 kuhanja.

Ne bi se trebalo raditi o nekvalitetnom aparatu, koštao je oko 2000 kn i proizveo ga je renomirani proizvođač.

Kad bi 3-4 kuhanja kave između dvije dekalcifikacije bilo uobičajeno mislim da nikom ne bi palo na pamet kupovati takav uređaj.

 

Problemi su:

- kako dokazati tko je u pravu, ja ili servis? Servis kaže da su njihovi serviseri kompetentni i da bi otkrili kvar da on postoji a meni nema logike da je to aparat koji se ispire ksielinom nakon svaka 3-4 kuhanja (jednom prilikom i nakon samo jednog kuhanja), tim više jer znam da to nije slučaj s drugim apratima

 

- prodavač odbija produžiti trajanje garancije za vrijeme trajanja servisa - iako tako piše na njihovom webu samo me ignoriraju i nadaju se da ću odustati dok ih pitam za produženje garancije, da li je to njihova zakonska obveza? Koliko sam pročitao oni su to obvezni. Prodavač je počeo "frulati" da priznaju produženje samo nakon 45 dana servisa, a možda će reći da kvara nije ni bilo pa da onda nije bilo ni servisa

 

- aparat je trenutačno kod njih i meni nema smisla podizati ga, oni su rekli da dođem po njega ili da ako hoću da ga može poslati opet u Madžarsku na servis (što znači opet 2 mjeseca čekanja)

 

Što bi bilo najbolje učiniti?

Da li ima osnova za prijavu Državnom inspektoratu?

Da li ima osnove za sudsku tužbu?

 

Ako ih prijavim na Inspektorat mogli bi stvarati problema kod budućih korištenja garancije.

Ispričavam se na podužem mailu, ali ova situacija se s vremenom zakomplicirala pa ju nisam uspio objasniti na sažetiji način.

 

Hvala.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.




×
×
  • Napravi novi...