Jump to content

Pritužba na veliki račun za mobitel


abusaef

Preporučene objave

Nisam siguran dal je to pod obveznim pravom ...

 

Odmah pitanje, pa priča.

Mogu li se krivi podaci davatelja usluga tretirati kao nešto što je izazvalo zabludu kod korisnika i to biti temelj za rušenje visokog računa? Ako da po kojem zakonu?

 

Priča je ova - nečak od 13 godina je napravio račun kod t-coma od preko 3000kn. Izgleda da je kriv novi mobitel, jer odmah prvim korištenjem je skinuto oko 200mb (u njegovoj tarifi je 1mb=10kn i nema besplatnih). Cijelu godinu prije toga nije potrošio niti 1MB.

Uložili smo prigovor na račun i on je odbijen. Sada ulažemo prigovor na odgovor od t-coma.

 

Najvjerojatnije je račun točan, a neznanje i neopreznost nas ne opravdavaju. No ono na što prigovaramo je netočnost podataka i krive informacije t-coma o trenutnom stanju računa.

Naime kao što rekoh oko 2000kn je napravljeno prvi dan, prvom konekcijom oko 15h, a SMS upozorenja t-coma dolazi tek sljedeći dan i u njemu piše da je potrošnja duplo veća od prosjeka prethodnih mjeseci i iznosi 3,33kn (?!). Dakle umjesto preko 2000kn, oni javljaju da je 3,33kn.

Također na kraju mjeseca u korisničkom profilu piše da je dug 611kn bez PDV-a. Tek računom saznajemo pravi dug i dobijamo konačni ispis, ispis koji je drugačiji od onoga kojega smo gledali cijeli taj mjesec i koji i dan danas pokazuje 611kn (u tom popisu nema tog dana kada je napravljen najveći dug).

 

Zahvaljujem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija