Jump to content

pravo zemljoposjednika


anonimno

Preporučene objave

Potpuni sam laik za pravna pitanja, pa trebam pomoć. Prije 45 godina sam kupio zemljište na kojem sam iste godine sagradio vikendicu, ali se nečijim propustom kako vlasnik tog zemljišta navodi čovjek od kojeg sam ga kupio, pa sam, pravno gledano, ja samo posjednik tog zemljišta i tako sam naveden u katastru. Taj čovjek je umro prije nekoliko mjeseci i njegova djeca traže "svoju" zemlju. što mi je činiti? Da li je, nakon toliko godina, pravo posjeda možda jače od prava vlasništva i što mi je činiti? Stvar je tim gora što nemam nikakav kupoprodajni ugovor već smo to rješili onako kako se tada rješavalo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

posjed nikad nije jači od prava vlasništva, ali posjed uživa po mom mišljenju bolju i bržu pravnu zaštitu.

bilo bi super da imate nekakav ugovor o kupoprodaji s preminulim, ako ga imate otiđite u nadležnu gruntovnicu, predajte potrebne papire i uknjižite se kao vlasnik i ne mogu vam ništa.

što se dosjelosti tiče- morate biti pošteni posjednik čini mi se 25 godina-što se brojke tiče molim nekog kolegu da me ispravi ako nisam dobro napisala.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Na žalost, kao što sam već napisao nemam nikakav dokument kojim bi potvrdio svoje vlasništvo. Što slijedi s obzirom da djeca pokojnog "vlasnika" žele zemlju na kojoj je kuća/vikendica?Koji je najgori scenarij i što bih trebao napraviti glede toga? Postoji li ijedan drugi način na koji mogu dokazati svoje vlasništvo? Svo ovo vrijeme sam bio pošteni posjednik, a bivši vlasnik se nikad nije pozivao na svoja vlasnička prava jer, vjerujem, ni sam nije znao da se ta zemlja i dalje knjiži na njegovo ime. Problemi su nastali nakon njegove smrti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

za anonimca-ak se misliš svađat, nađi si nekog drugog, mene ostavi na miru.ak misliš liječiti komplekse, plati si psihijatra.