Jump to content
zwizdan007

Bnet - raskid

Preporučene objave

Pretražio sam forum i nisam našao slični problem.

 

Dakle, kao podstanar, uzeo sam u Bnetu internet prije 6 mjeseci. Za par dana se selim u drugi stan, o tome sam obavijestio operatera, rekao da sam zadovoljan uslugom i da bih je želio nastaviti koristiti u novom stanu.

 

Međutim, oni mi u novom stanu ne mogu pružiti uslugu, te mi sad za raskid traže 1500 kn!!!

 

Ima li kakva šansa da im se to ne plati, ili bar da se plati manje, nešto kao kad se raskida sa mobilnim operaterom? Posebno s obzirom da su oni u nemogućnosti dalje pružati uslugu.

 

Unaprijed zahvaljujem.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

zatraži preseljenje usluge (pismeno preporučeno i sa povratnicom. potvrdu pošte uo preporučenoj pošiljci čuvaš sa povratnicim, koju ćeš dobiti nazad, i kopijom zahtjeva za preseljenje usluge ).

dok nedobiješ mogućnost korištenja usluge na novoj adresi ne plaćaš naknadu.

ako uslugu ne iskluče na staroj adresi, po zahtjevu za preseljenje, to je njihov problem.

svi operateri imaju predviđenu uslugu preseljenja.

ako u roku od 30 dana ne dobiješ mogučnost korištenja usluge obrati se HAKOM-u.

 

nemoj zatražiti raskid ugovora.ako zatražiš raskid ugovora tada plaćaš sve predviđene naknade ili uređaj koji si dobio. šta ti je povoljnije)

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

blablablabla i razgovor u četiri oka nemožeš dokazati( osim ako ga sinimaš, što je nezakonito ako druga strana nije obavještena o snimanju).

 

u slučaju spora kao dokazi vrijede samo pismeni zahtjevi i komunikacija.

 

netreba ti članak za obračanje HAKOM-u.

dovoljno je da operater ne vrši svoju uslugu a traži plaćanje.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Dobio sam mailom odgovor od b-neta

 

Poštovani,

 

zahvaljujemo na dopisu koji ste nam uputili.

 

B.net nema provedenu infrastrukutru na navedenoj adresi i nemamo mogućnosti istu provesti.

 

Potrebno je da nam pošaljete zahtjev za raskidom usluge nakon čega će Vas kontaktirati naš odjel za raskide i s Vama dogovoriti uvjete raskida.

 

Kako bismo uvažili zahtjev za raskidom ugovora, potrebno je obratiti se pismenim putem.

 

Dopis možete poslati e-mailom, poštom ili telefaksom te je isti potrebno vlastoručno potpisati i priložiti presliku osobne iskaznice.

 

Isto tako možete prebaciti uslugu na drugu osobu na istoj ili drugoj adresi na kojoj je dostupna usluga B.neta.

 

U trenutku prebacivanja usluge potrebno je da svi računi budu plaćeni.

 

Za sva Vaša dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte na broj Nazovi! Kupi! 0800 13 13 ili e-mailom na: prodaja@bnet.hr.

 

S poštovanjem,

 

blablabla

 

 

Da li da ignoriram ovaj mail, ili da im pošaljem zahtjev za raskid? Mislim da će mi svejedno pokušat naplatit 1500 kn penala...

 

Ili da u zahtjevu napišem da tražim raskid na njihovu štetu zbog nemogućnosti ispostavljanja usluge, inače ću se obratiti HAKOM-u?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

ako hoćeš račun zbog raskida ugovorene obveze pošalj zahtjev. imaš novaca za bacanje?

traži pismeno očitovanje (a mail čuvajnegdje snimljen).

traži preseljenje usluge . traži isključenje usluge na adresi navedenoj u zahtjevu, gdje više ne živiš.

obavjesti igh, ne živišna adresi gdje je usluga ugovorena, da uslugu ne koristiš, da nećeš plaćati uslugu koju nemožeš koristiti.

 

neka oni naprave raskid ugovora zbog nemogućnosti pružanja ugovorene usluge.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Posla san in zahtjev za preseljenje sa povratnicom, kako ste mi ranije savjetovali i kao odgovor sam dobio gornji mail.

 

Oću ih sad samo ignorirat ili postoji još kakav potez koji će ić meni na ruku?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Imate dobre upute, od viška ne boli glava, pa evo par navoda. Prvo pitanje na HAKOM-ovoj stranici je baš o preseljenju:

... prava i obveze između operatora i pretplatnika uređuju se njihovim pretplatničkim ugovorom koji čini zahtjev za zasnivanje pretplatničkog ugovora, opći uvjeti poslovanja, cjenik i posebni uvjeti korištenja ugovorene usluge. Stoga je i rok u kojem je operator obvezan odgovoriti na zahtjev za prijenos priključka, kao i izvršiti isti, propisan općim uvjetima poslovanja.

Neovisno o navedenom, ukoliko do preseljenja priključka ne može doći zbog nepostojanja tehničkih mogućnosti, koristimo priliku upozoriti Vas na mogući problem oko eventualne naplate naknade zbog prijevremenog raskida ugovora, a kada korisnici istu nisu dužni podmiriti.

Svrha odredbe, kojom se u slučaju prijevremenog raskida pretplatničkog ugovora (dakle, prije isteka ugovorne obveze), od strane samog pretplatnika, naplaćuje odgovarajuća naknada zbog raskida, zaštita je operatora od samovoljnih raskida ugovora uzrokovanih krivnjom pretplatnika. U konkretnom slučaju, ukoliko ne postoji tehnička mogućnost za preseljenje, do raskida ugovora ne bi došlo krivnjom pretplatnika, već zbog nemogućnosti pružanja usluge od strane operatora. U slučajevima traženja preseljenja priključka potrebno je izbjeći eventualne zlouporabe od strane samih pretplatnika, koje bi bile usmjerene na izbjegavanje ugovorne obveze kao rezultat traženja priključenja na nedostupnim mjestima. S tim u vezi je potrebno naglasiti kako činjenicu opravdanog preseljenja priključka pretplatnik može dokazivati preslikom potvrde o novom prebivalištu/boravištu.

S poštovanjem, HAKOM

 

Opći uvjeti B-neta ne spominju preseljenje, o roku za prijenos broja ne vidim ništa, meni je za raskid rok bio 12 radnih dana nakon zahtjeva.

 

- za prijevremeni raskid sam našao samo ovo:

 

Članak 14.

Prijevremeni raskid

14.1. U slučaju da Krajnji korisnik jednostrano raskine Ugovor prije isteka razdoblja obveznog trajanja Ugovora (što uključuje i raskid Ugovora u slučaju prijenosa broja), Krajnji korisnik je obvezan platiti ukupan iznos svih preostalih mjesečnih naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja Ugovora ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario, ako je plaćanje te naknade povoljnije za Krajnjeg korisnika.

 

- pa ako slučajno šaljete zahtjev za raskid, naglasite da je to prema njihovoj uputi, i zbog preseljenja.

 

- traže i vraćanje opreme (čak i ako je otplaćena)

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.




×
×
  • Napravi novi...