Jump to content

Pomoć pri raskidu ugovora za mobitel


frankob22

Preporučene objave

Pozdrav,

imam problem s t-com pa bi mi svaka pomoć dobrodošla. Potpisao sam ugovor u poslovnicama t-com za mobitel s tarifom na 24 mjeseca, ugovor je potpisan prije 11 dana, mobitel i kartica nisu nikad otvoreni i korišteni, potpuno su novi zapakirani. Sad mene zanima dali ikako ja mogu raskinut ugovor bez plaćanja penala koji oni zagovaraju?

Malo sam se informirao i pogledao zakon o zaštiti potrošača gdje je navedeno pod člankom 101 ("Pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora") da imam pravo u roku 14 dana raskinut ugovor gdje po članku 101 nemaju pravo tražiti nikakvu naknadu od mene? Zanima me dali netko zna više, koja je točno procedura. Ja sam im s tim došao u t-com gdje su mi spomenuli penale i da se to nemože napraviti da su oni više informirani od mene i tako dalje.

 

Molim Vas bilo kakvu pomoć i čim prije da mi ne prođe ovaj rok od 14 dana.

 

Hvala svima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pismeno otkaži ugovor. pošalji ga poštom preporučeno i sa povratnicim ili na kopiju pismena da žigom ili potpisom potvrde primitak otkaza ugovorene usluge.

kopije pismena, potvrde i povratnice čuvaš.

pozoveš se na zakon o zaštiti potrošača. vratiš mobitel i karticu.

 

Raskid ugovora

Članak 33.

(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor iz ove glave Zakona u roku od 14 radnih dana od dana primitka pisane obavijesti iz članka 32. ovoga Zakona.

Članak 34.

Ako potrošač nije primio pisanu obavijest iz članka 32. ovoga Zakona, njegovo pravo na raskid ugovora iz članka 33. ovoga Zakona nije vremenski ograničeno.

 

Oblik raskida ugovora

Članak 47.

(1) Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu poslanom trgovcu.

(2) Ugovor je raskinut u trenutku kada je trgovac primio obavijest o raskidu.

(3) Smatra se da je ugovor raskinut na vrijeme, ako je obavijest o raskidu upućena unutar rokova iz članka 45. i 46. ovoga Zakona.

 

ali prepremi se za okršaj sa operaterom.

pokušat će dokazati da si obvezan platiti penale za raskid ugovora .

sve radi pismeno ičuvajkopiju pismena.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pozdrav..imam jedno pitanje. korsnik sam tele2 mreze na pretplati sam, revolucija 150 i uzet je mobitel htc one x sa pretplatom. istice mi pretplata u 7 mjesecu i neda mi se vise cekat i prekinuop bih je prije vremena, e sad imam jedan problemcic. u tele2 centru kad sam isao provjerit koliko me dode prekid ugovora cura koija radi tamo je provjeravala u kompu i rekla da me raskid ugovora dode 0 kuna, a kad sam za par dana zvao sluzbu za korisnike da provjerim da je sigurno 0 kuna oni su mi rekli da to nije istina i da me dode prekid ugovora 850 kn. e sad dali da se napravim lud i podem u tele2 centar i raskinem ugovor za 0 kuna i da onda cekam sto ce bit. i dali sam onda ja moram platit tu cifru koju su mi rekli u sluzbi za korsnike posto jedni govore jedno a drugi drugo. molio bih neki savjet, pravni ili ako je neko drugi bio u istoj situaciji? hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 godina kasnije...

Pozdrav,

Nedavno sam sklopila 24-mjesecni ugovor s Vip-om. Nije bilo u njihovom sluzbenom centru, nego na njihovom promo standu. Naime, momak koji mi je ponudio ugovor rekao je da je tarifa 160 kn mjesecno i kada sam pitala jeli to s PDV-om ili bez, izricito je potvrdio da je to s PDV-om i sa svim ostalim naknadama - znaci 160kn sve skupa. Dalje sam pitala moze li se napravit kakva kombinacija s Vip trio paketom koji imam kod kuce i rekao je da se u tom slucaju cijena tarifa ( i za mobitel i za trio paket) spusta za po 25 kn, odnosno 50 kn manje u totalu. Ja sam potpisala ugovor, racunajuci da ce racun iznositi 135 kn. Danas sam pogledala i vidjela da je racun dosao(12.6.2015.) i da iznosi 205kn, znaci 160kn+ radijska frekvencija 5kn + PDV 25%.

Pogledala sam ugovor (5.5.2015.) i nigdje mi konkretno ne pisu iznosi, samo pise da sam potpisala za L+ tarifu i pise Combo 25 kn i njihova sifra za tu ponudu.

Vjerujem da se u vezi Comba za 50kn manje moze nesto uciniti i da je doslo do jednostavne pogreske. Ono sto me ustvari zanima je moze li se nesto uciniti po pitanju cinjenice da je prodavatelj ocigledno slagao za PDV. Dolazi li uopce u obzir raskid ugovora?

Unaprijed hvala!!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 5 mjeseci kasnije...

Pozdrav,

 

Imam i ja jedno pitanje vezano uz ovu temu.

Negdje u prvom kvartalu ove god. produžio sam ugovor sa T-Mobileom i uzeo mobitel. Sve sam to odradio preko njihovog webshopa. Kad mi je telefon isporučen nisam potpisao novi ugovor, jer je djelatnik pošte zaboravio otvoriti kutiju i dati mi da potpišem. Da li to može biti osnova za raskid ugovora?

Hvala i lp.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Treba provjeriti na više mjesta. Ne znam trebate li otključati mobitel, te da li želite prenijeti broj u drugu mrežu.

 

Ako samo želite raskinuti ugovor a zadržati mobitel, napišete zahtjev i navedete da li želite (to je vaše pravo) nastaviti plaćati telefon na rate.

 

 

(Postoji i jednostrani raskid prema Zakonu o zaštiti potrošača, za taj treba navesti da se to pravo koristi.)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Treba provjeriti na više mjesta. Ne znam trebate li otključati mobitel, te da li želite prenijeti broj u drugu mrežu.

 

Ako samo želite raskinuti ugovor a zadržati mobitel, napišete zahtjev i navedete da li želite (to je vaše pravo) nastaviti plaćati telefon na rate.

 

 

(Postoji i jednostrani raskid prema Zakonu o zaštiti potrošača, za taj treba navesti da se to pravo koristi.)

 

Htjeo bi promijeniti operatera i plaćati i dalje uređaj na rate.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Znači s T-mobile pretplate želite na Tele2 (ili drugi?), pretplatu ili bonove? Pitam jer treba provjeriti... na Hakomovom site-u nema dovoljno jasnih informacija. U letku piše:

- kada ste odlučili raskinuti ugovor, PROVJERITE s OPERATOROM način podnošenja zahtjeva za raskid ugovora.

- pri prijevremenom raskidu plaćate za vas povoljniju naknadu (preostale mjesečne naknade ili iznos ostvarenih popusta na proizvode ili usluge)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

(bolje je na bonove)

Za Tele2 postupak prijenosa - na prodajnom mjestu ispunite zahtjev...

"Ako si pretplatnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možeš u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze."

- taj dio isplate se spominje u čl. 18 i 19 Općih uvjeta T-mobile, a za sam zahtjev za raskid nisam našao posebne formulare, možda je najbolje nazvati njihovu službu, kao i u vezi plaćanja ostvarenih popusta i plaćanja ostatka na rate, i obračuna...

 

 

Mislim da nemate osnove da izbjegnete plaćanje budućih rata i iskorištenih popusta. Ugovor se nije mijenjao na vašu štetu; obavijest o pravu na jednostrani raskid ste dobili s mobitelom i potpisali primitak pošiljke. Mislim da to što nemaju potpis ne znači puno, uslugu ste pristali koristiti i ona je funkcionirala.

 

Ako vam žele nametnuti dodatne obaveze, nemojte automatski pristati... lako je moguće da će pokušati ili stopirati prijenos ili naplatiti što im ne pripada.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

(bolje je na bonove)

Za Tele2 postupak prijenosa - na prodajnom mjestu ispunite zahtjev...

"Ako si pretplatnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možeš u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze."

- taj dio isplate se spominje u čl. 18 i 19 Općih uvjeta T-mobile, a za sam zahtjev za raskid nisam našao posebne formulare, možda je najbolje nazvati njihovu službu, kao i u vezi plaćanja ostvarenih popusta i plaćanja ostatka na rate, i obračuna...

 

 

Mislim da nemate osnove da izbjegnete plaćanje budućih rata i iskorištenih popusta. Ugovor se nije mijenjao na vašu štetu; obavijest o pravu na jednostrani raskid ste dobili s mobitelom i potpisali primitak pošiljke. Mislim da to što nemaju potpis ne znači puno, uslugu ste pristali koristiti i ona je funkcionirala.

 

Ako vam žele nametnuti dodatne obaveze, nemojte automatski pristati... lako je moguće da će pokušati ili stopirati prijenos ili naplatiti što im ne pripada.

 

Puno hvala na pomoći!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 4 mjeseci kasnije...

imam pretplatu kod tele2. tarifa 50kn i rata za uredjaj 45kn. trazila sam ih informacije o prijevremenom raskidu ugovora i da zelim nastaviti placati uredjaj na rate. ovo je njihov odgovor: Ta opcija bila je moguća samo u izvanrednom slučaju 2014. godine kada su se zakonski mijenjali opći uvjeti poslovanja, no nikada više. Ukoliko si na HAKOM-ovim stranicama pročitala drugačije, molimo te da se njima i obratiš.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

znaci, ne postoji vise mogucnost otplate uredjaja na rate.

neznam po kojoj si ti osnovi zamislila da raskineš ugovor i da otplaćuješ uređaj na rate...kad samoinicijativno bez nekog razloga (krivnje operatera) poželiš raskinuti ugovor ,onda ti operater naplati taj raskid ugovora odjednom (možda kad bi bili susretljivi pa ti daju na rate).....neka ti operater izračuna naknadu pomoću dvije metode izračuna i ti biraš jednu :)...jedino se možeš žaliti ako taj njihov račun ne bude zakonit.....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

neznam po kojoj si ti osnovi zamislila da raskineš ugovor i da otplaćuješ uređaj na rate...kad samoinicijativno bez nekog razloga (krivnje operatera) poželiš raskinuti ugovor ,onda ti operater naplati taj raskid ugovora odjednom (možda kad bi bili susretljivi pa ti daju na rate).....neka ti operater izračuna naknadu pomoću dvije metode izračuna i ti biraš jednu :)...jedino se možeš žaliti ako taj njihov račun ne bude zakonit.....

 

nisam nista "zamislila da raskinem ugovor i otplacujem uredja na rate", nego sam se nadovezala na postove iznad u kojima pise kako je to " zakonsko pravo", a ocito nije.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 9 mjeseci kasnije...

Ja sam dana 5.12.2016. na štandu van poslovnice potpisala ugovor o pretplati sa TOMATom odnosno tvrtkom SIGNIFICO koji su VIPov zastupnik(tako su rekli) no ja sam odlučila prekinuti ugovor i poslala sam zahtjev za raskid nakon čega su mi rekli da je raskinut. No, na dan kada je prethodno RASKINUTA tarifa trebala biti aktivirana moj mobitel nije imao signala i nakon odlaska u VIP(12.12.2016.) rečeno mi je da mi je broj deaktiviran i da ne postoji. Nakon toga su rekli da mi broj ne mogu vratiti na bonove nego SAMO na pretplatu. Pristala sam na pretplatu i rečeno mi je da u slučaju da se uspije vratiti na bonove da se pretplata neće aktivirati. No, nisu uspjeli ili nisu htjeli. Ja pretplatu ne želim. Broj ne koristim a kažu da je broj aktivan. Dobila sam novu SIM karticu sa istim brojem, no ina je i dalje neaktivna i ne mogu koristiti broj. Pitala sam u čemu je problem, a u poslovnici mi uporno govore kako je broj aktivan i da je sve u redu. Meni nije važno da je kod njih u redu, odnosno važno mi je da i kod njih i kod mene, no kod mene nije. Ne želim plaćati pretplatu za broj koji NE mogu koristiti, jer to mi zbilja nema smisla. Molim Vas za pomoć da l se može rskinut pretplata bez plaćanja penala?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako si prešla na pretplatu bez ugovornr obveze može bez problema.....ako imaš ugovornu obvezu napiši zašto je imaš....

 

 

 

Ovako ide prica

Ja sam dana 5.12.2016. na štandu van poslovnice potpisala ugovor o pretplati sa TOMATom odnosno tvrtkom SIGNIFICO koji su VIPov zastupnik(tako su rekli) no ja sam odlučila prekinuti ugovor i poslala sam zahtjev za raskid nakon čega su mi rekli da je raskinut. No, na dan kada je prethodno RASKINUTA tarifa trebala biti aktivirana moj mobitel nije imao signala i nakon odlaska u VIP(12.12.2016.) rečeno mi je da mi je broj deaktiviran i da ne postoji. Nakon toga su rekli da mi broj ne mogu vratiti na bonove nego SAMO na pretplatu. Pristala sam na pretplatu i rečeno mi je da u slučaju da se uspije vratiti na bonove da se pretplata neće aktivirati. No, nisu uspjeli ili nisu htjeli. Ja pretplatu ne želim. Broj ne koristim a kažu da je broj aktivan. Dobila sam novu SIM karticu sa istim brojem, no ina je i dalje neaktivna i ne mogu koristiti broj. Pitala sam u čemu je problem, a u poslovnici mi uporno govore kako je broj aktivan i da je sve u redu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

koji je razlog ugovorne obveze...dobila mobitel? ili..

 

Ne, nego mobitel nije imao signala i nakon odlaska u vip rečeno mi je da mi je broj deaktiviran i da ne postoji. Nakon toga su rekli da mi broj ne mogu vratiti na bonove nego SAMO na pretplatu. Pristala sam na pretplatu i rečeno mi je da u slučaju da se uspije vratiti na bonove da se pretplata neće aktivirati. No, nisu uspjeli ili nisu htjeli, i sada imam broj koji ne mogu koristiti, a moram plaćati pretplatu

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ugovornu obavezu imam iz razloga što je broj koji je bio na bonove deaktiviran(nitko ne zna zašto) i nakon toga su mi rekli da broj može od sad biti samo na pretplatu.

da malo razjasnimo....ti si potpisala pretplatu za tomato...vjerojanto si u roku zatražila raskid...oni su to napravili....problem je što si ti zatražila raskid pretplate...trebala si zatražiti raskid pretplate i prelazak broja na bonove ili neku drugu mrežu....ti nisi znala,a nitko te nije vjerojatno upozorio,da ćeš izgubiti broj ako samo raskineš ugovor......

to je što se tiče zašto ti je broj deaktiviran.....

što se tiče nove pretplate kod vipa....ja se nadam da ti razumiješ pojam pretplate od ugovorne obveze....(zato sam napisao da mi pošalješ ugovor,ako hočeš)....znaći ti možeš biti na pretplati i bez ugovorne obveze...ali ti pišeš da imaš ugovornu obvezu 24 mjeseca...ali za ugovornu obveze vip ti je nešto morao dati...nitko se ne veze ugovorom ako nije dobio ili neku povlasticu ili uređaj itd...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

da malo razjasnimo....ti si potpisala pretplatu za tomato...vjerojanto si u roku zatražila raskid...oni su to napravili....problem je što si ti zatražila raskid pretplate...trebala si zatražiti raskid pretplate i prelazak broja na bonove ili neku drugu mrežu....ti nisi znala,a nitko te nije vjerojatno upozorio,da ćeš izgubiti broj ako samo raskineš ugovor......

to je što se tiče zašto ti je broj deaktiviran.....

što se tiče nove pretplate kod vipa....ja se nadam da ti razumiješ pojam pretplate od ugovorne obveze....(zato sam napisao da mi pošalješ ugovor,ako hočeš)....znaći ti možeš biti na pretplati i bez ugovorne obveze...ali ti pišeš da imaš ugovornu obvezu 24 mjeseca...ali za ugovornu obveze vip ti je nešto morao dati...nitko se ne veze ugovorom ako nije dobio ili neku povlasticu ili uređaj itd...

 

Razumijem da ima pretplata bez i sa ugovornom obvezom, u mojem ugovoru pise da dobivam 1GB internet a i 1500min ...to je to...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Pozdrav,

 

potreban mi je savjet vezan takoder uz raskid pretplatnickog odnosa bez ugovorne obveze. Ja sam poslala zahtjev za raskid elektronickim putem i nakon tjedan dana sam dobila odgovor da moram potpisati i poslati pismeno postom raskid ugovora. Kako se nalazim u inozemstvu, ignorirala sam tu uputu. Nakon toga, nastavljam dobivati racune od teleoperatera. Da li imam ikakve pravne podloge zaliti se na te racune, navodeci raskid poslan u el. posti te cinjenicu da nisam pod ugovornom obvezom? Zasto je toliko tesko napraviti raskid ugovora bez ugovorne obveze? Situacija druga: usluga koju sam stavila u mirovanje nakon 6 mjeseci je ponovno aktivirana bez upozorenja i meni je uredno poslan racun. Usluga nije koristena, da li imam kakve podloge i tu se zaliti ili i jedna i druga situacija jednostavno zahtijevaju podmirenje racuna? Hvala na bilo kakvoj pomoci

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

1.nisam siguran,ali mislim da će te morati platiti račune....ako je pravilo da mora biti potpisan zahtjev (a tako su vas obavijestili) ,onda pošto to niste napravili nije raskinut ugovor......ali trebalo bi provjeriti jel to baš pravilo iako osobnom mislim da je........

 

2.kod stavljanja usluga u mirovanje (bar za tcom znam) sistem je slijedeći....ako stavite mirovanje na 3 mjeseca ,oni automatski (nema upozorenja) na taj dan aktiviraju uslugu osim u slučaju da ih Vi obavijestite da to ne želite.....pošto niste,i te račune će te morati platiti....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 4 godina kasnije...

Dobar dan, 

Imam problem u kojem sam napravila pretplatu za drugaricu u A1. Rekla je da će redovito plačat račune. Na kraju je nabila dug u iznosu od 5.188, 74 kn i ne mogu je nagovoriti nikako da podmiro taj dug. Mislila sam ići na sud zbog toga al bi morala skupiti dokaze da taj broj nema veze sa mnom jel su mi ugasili moj privitni broj koji ja redovito plačam i obavljam sve telefonske pozive. Možete mi dat prijedlog šta da napravim po tom pitanju. Mislila sam sama podmiriti taj dug i uzet broj sebi. I zanima me još nešto uz pretplatu sam uzela mobitel Samsung galaxy A40 i ona ga je prodala da li je to smijela napraviti bez moje dozvole jel je sve glasalo na moje ime. 

Hvala na odgovoru. 😊

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija