antika objavljeno: 21. srpanj 2014. Dijeli objavljeno: 21. srpanj 2014. Molim za pomoć i savjet. Stanujem u stambenoj zgradi u kojoj je 12 stanova. Problem je nastao kad se 6 stanova odvojilo od zajedničkog vodomjera, a 6 nas je ostalo i dalje spojeno na zajednički vodomjer. Ali, odvojeni su tako da dobijaju vodu i dalje preko zajedničkog vodomjera, a u stanove su im postavljeni njihovi vodomjeri. To znači da i dalje sva zajednička potrošnja vode ide preko zajedničkog vodomjera. Stanarima koji su ostali na zajedničkom vodomjeru sada se udvostručila potrošnja, na isti broj stanova, ali i članova kućanstva (i njih je 13, i nas je 13). Na primjer, broj potrošenih m3 za 6. mjesec za 6 stanova na zajedničkom vodomjeru iznosi 77 m3, a 6 odvojenih stanova potrošilo je ukupno 32 m3. Tako je i za ostale mjesece. Prije odvajanja tih problema nije bilo. Nije realno da pola zgrade s istim brojem stanara troši više od 100% m3. Pošto na vodovodu odbijaju izvršiti kontrolu načina na koji su se stanovi odvojili i bilo kakvu kontrolu s obrazloženjem da su oni zaduženi za kontrolu samo do vodomjera, ali ne dalje od toga, zanima nas kome možemo da se obratimo za pomoć pri rješavanju tog problema? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 21. srpanj 2014. Dijeli odgovoreno: 21. srpanj 2014. Nije realno da pola zgrade s istim brojem stanara troši više od 100% m3. 100% od čega? Stanarima koji su ostali na zajedničkom vodomjeru sada se udvostručila potrošnja, na isti broj stanova, ali i članova kućanstva (i njih je 13, i nas je 13).Na primjer, broj potrošenih m3 za 6. mjesec za 6 stanova na zajedničkom vodomjeru iznosi 77 m3, a 6 odvojenih stanova potrošilo je ukupno 32 m3. Tako je i za ostale mjesece. Prije odvajanja tih problema nije bilo. Meni se omjer čini logičnim - npr. ako netko troši puno vode, isplatilo mu se ostati na zajedničkom vodomjeru, jer će dio njegovog troška platiti ostali na tom vodomjeru. Moguće je i da se voda gubi između zajedničkog i nekog od novih vodomjera. Dogovorite se sa sustanarima i zovite majstora koji može provjeriti instalacije. O načinu obračuna potrošnje i drugim informacijama vjerojatno postoji stranica slična ovoj (Riječki vodovod), za vašu lokaciju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
antika odgovoreno: 21. srpanj 2014. Autor Dijeli odgovoreno: 21. srpanj 2014. Možda nije dovoljno jasno postavljeno pitanje. U zgradi (kod onih koji su ostali na zajedničkom vodomjeru, kao ni kod onih odvojenih) nema male djece ili nekoga tko se po potrošnji vode izdvaja od drugih i tko troši više od nekoga tko se zato odvojio. Problem je da se, kako se stan po stan odvajao, odvojeni dobivaju svoje račune, a nama na zajedničkom vodomjeru ostao je i dalje isti broj potrošenih m3 vode, kao da se nitko nije odvojio, ustvari čak nam se i povećao. Isto stanje potrošenih m3 je kao i kad smo bili svi zajedno spojeni. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ude odgovoreno: 21. srpanj 2014. Dijeli odgovoreno: 21. srpanj 2014. Poštovana! Postoje u vodovodu majstori koji sa spravama mogu utvrditi gdje se voda gubi . Velika je vjerojatnost da nekom stanaru pušta vodokotlić ili neka slavina ,a gubici vode tada su vrlo veliki . Nije stvar u odvajanju već u ispravnosti instalacija onih koji nisu odvojeni . Pozdrav! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
antika odgovoreno: 21. srpanj 2014. Autor Dijeli odgovoreno: 21. srpanj 2014. Poštovana!Postoje u vodovodu majstori koji sa spravama mogu utvrditi gdje se voda gubi . Velika je vjerojatnost da nekom stanaru pušta vodokotlić ili neka slavina ,a gubici vode tada su vrlo veliki . Nije stvar u odvajanju već u ispravnosti instalacija onih koji nisu odvojeni . Pozdrav! Gubici vode su provjeravani na vodovodu i mi stanari smo također provjeravali tako što smo isključili vodu i kontrolirali vodomjer. Nikome ne pušta, tu je sve u redu. Svi su stanovi na dvije vertikale (kuhinja, kupaonica), a spojeni na jedan vodomjer, tj. oni odvojeni nisu odvojeni od zajedničkog vodomjera. Vodovod od naše zajedničke potrošnje u zgradi odvaja m3 koji su očitani s njihovog brojila i ostalo ostaje nama. Primjerice, dok smo svi bili pripojeni na zajednički vodomjer, broj potrošenih m3 na cijelu zgradu bio je oko 90 m3. Sada oni koji se nisu odvojili imaju utrošak 77 m3, a odvojeni zajedno 32 m3 (sveukupno na zgradu 109 m3). Vjerojatno je problem u načinu odvajanja, možda su neke vertikale ostale na zajedničkom brojilu, ali ne znamo kako i gdje tražiti stručnu pomoć, koja bi prekontrolirala situaciju. Pozdrav! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 21. srpanj 2014. Dijeli odgovoreno: 21. srpanj 2014. Razlika od c/a 20% je mala - dovoljno je da jedan korisnik promijeni navike, ima slobodne dane, dolazi mu partner... Dobro bi bilo znati godišnje kretanje potrošnje - u lipnju često bude veća potrošnja vode, ovisno o lokaciji. Ovisi i o danu očitanja - tri dana u minus može napraviti 20-postotnu razliku - 27 vs. 33 dana. Vjerojatno je problem u načinu odvajanja, možda su neke vertikale ostale na zajedničkom brojilu, ali ne znamo kako i gdje tražiti stručnu pomoć, koja bi prekontrolirala situaciju. Ako sumnjate u izvedbu, osim majstora, i vi sami možete organizirati provjeru u izdvojenim stanovima - prati se vodomjer i uključi se jedno trošilo na prvoj vertikali pa zatim na drugoj. Dobro bi bilo i za vašu nenavedenu lokaciju pogledati PRAVILNIK o opskrbi vodom i izvedbi vodovodne mreže sa vodovodnim priključcima ili sl. Možda i pronaći cijenu baždarenja zajedničkog vodomjera, kao i tko to plaća (može biti i besplatno, pr. čl. 27). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 21. srpanj 2014. Dijeli odgovoreno: 21. srpanj 2014. postoji jedan priključak sa jednim vodomjerom. predpostavljam. on pokazuje ukupnu potrošnju vode od 77m3. od ukupne potrošnje treba oduzeti potrošnju po kontrolnim vodomjerima koja iznosi ukupno 32m3 što znači da stanari bez kontrolnog vodomjera plaćaju 45m3 vode, što se djeli prema stanovima ili broju korisnika (kako se dogovorite). stanari sa svojim vodomjerima plaćaju porema očitanju i to osobi koja skupljanovac za plaćanje po fakturi isporučitelja vode. predpostavlja da vlasnici stanova koji su ugradili vodomjer nisi priključeni prije glavnog vodomjera. nemaju odvojene priključke. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
antika odgovoreno: 22. srpanj 2014. Autor Dijeli odgovoreno: 22. srpanj 2014. postoji jedan priključak sa jednim vodomjerom. predpostavljam.on pokazuje ukupnu potrošnju vode od 77m3. od ukupne potrošnje treba oduzeti potrošnju po kontrolnim vodomjerima koja iznosi ukupno 32m3 što znači da stanari bez kontrolnog vodomjera plaćaju 45m3 vode, što se djeli prema stanovima ili broju korisnika (kako se dogovorite). stanari sa svojim vodomjerima plaćaju porema očitanju i to osobi koja skupljanovac za plaćanje po fakturi isporučitelja vode. predpostavlja da vlasnici stanova koji su ugradili vodomjer nisi priključeni prije glavnog vodomjera. nemaju odvojene priključke. Potpuno ste u pravu i ušli ste u problematiku našeg slučaja. Postoji samo jedan priključak s vodomjerom koji pokazuje ukupno potrošnju . Stanovi koji su se izdvojili nisu izdvojeni prije glavnog vodomjera nego samo u njihovim stanovima. Kako se stanovi odvajaju i smanjuje broj članova tako raste potrošnja za neodvoje stanare. Moram napomenuti da je broj stanara za odvojene i neodvojene isti 13 članova. Vodovod njima naplaćuje njihovu potrošnju prema ispostavljenim računima ali zbog toga što njihovi prikljućci nisu odvojeni prije glavnog priključka njihova potrošnja naplaćuje se i nama. Naša potrošnja vode u m3 je ista kao kad smo bili svi zajedno, dapaće još i raste. Poslali smo prigovor Vodovodu i tražili uvid u ukupnu potrošnju za sve stanare jer na našem računu nije prikazana ukupna potrošnja izdvojenih satanova i odbijena od zajedničkog računa. Za lipanj su nam je dali na naš zahtjev. Nitko ne reagira i ne znamo što činiti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 22. srpanj 2014. Dijeli odgovoreno: 22. srpanj 2014. podnesite pismeni prigovor (preporučeno i sa povratnicom ili ovjerom kopije pismena kao potvrdom primitkana)na ispostavljeni račun. ukoliko koncesionar odbije vaš prigovor imate i savjet potrošača. za pomoć se obratite i udruzi potrošača. naplaćivanje potrošenog od dva potrošača je nepoštena poslovna praksa. 32m3 utrošene vode su plaćena dva puta ? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
antika odgovoreno: 22. srpanj 2014. Autor Dijeli odgovoreno: 22. srpanj 2014. Prošli smo tjedan predali prigovor vodovodu na njihovom obrascu, još čekamo odgovor. Poduzeli smo daljnje radnje te danas bili kod upravitelja zgrade, koji je rekao da nema ništa s time, samo nas je uputio na jednog od vodoinstalatera koji su vršili radove odvajanja od zajedničkog vodovoda. Jedino smo iz razgovora saznali da u zgradi ne postoje tehničke mogućnosti odvajanja od glavnog vodomjera, stoga su radovi izvršeni tako kako su izvršeni, ugradnjom vodomjera u stanove. Po iznosu računa, tj. broju potrošenih m3 i iznosu računa kad se podijeli na preostale članove, ispada da se nitko nije odvojio. Na primjer, u 6.mj. 2012. godine 16 članova potrošilo je 67 m3, a u 6. mj. 2013. 15 članova potrošilo je 63 m3. Prije 2 mjeseca odvojio se još jedan stan i sada nas ima 13, a utrošak vode od tada je 74 (za 5. mj.) i 77 m3 (za 6. mj.). Sada nam još preostaje čekati konačni odgovor vodovoda i žalba udruzi potrošača. S obzirom da su oni ostali na zajedničkom vodomjeru, zanima nas je li moguće tražiti od vodovoda da ne obračunavaju prema njihovim brojilima, već prema zajedničkoj potrošnji m3. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
antika odgovoreno: 24. srpanj 2014. Autor Dijeli odgovoreno: 24. srpanj 2014. podnesite pismeni prigovor (preporučeno i sa povratnicom ili ovjerom kopije pismena kao potvrdom primitkana)na ispostavljeni račun.ukoliko koncesionar odbije vaš prigovor imate i savjet potrošača. za pomoć se obratite i udruzi potrošača. naplaćivanje potrošenog od dva potrošača je nepoštena poslovna praksa. 32m3 utrošene vode su plaćena dva puta ? Hvala vam što ste nas naveli na pravi put i stvari su krenule ka rješavanju. Naime, danas smo ponovo bili kod koncecionara i prihvatili su naš prigovor s obrazloženjem da je naša zgrada iznimka i da nije odvojena po propisu. Mi ne odustajemo ali se stanari koji su odvojeni postali su gnjevni što smo potakli to pitanje. Pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.