Jump to content

ZET kazna


Alishaa

Preporučene objave

Dobar dan svima,

Ušla sam u tramvaj i pokušala platiti kartu vrijednosnom kartom no na aparatu je pisalo da je ne uspjelo, ali ja na vrijednosnoj karti imam novaca.

Nakon par stanica dolazi kontrolor i traži me kartu i ja mu objašnjavam da mi aparat ne može naplatiti kartu. On uzima moju vrijednosnu kartu i kaže da je karta ima virus, traži me osobnu i izdaje mi kaznu govoreći mi da odem u Zet i žalim se, te da će mi oni izdati novu karticu sa svotom koju imam na ovoj karti poništiti mi kaznu.

 

U ZET-u su bili vrlo neugodni prema meni i jedva su zaprimili moj zahtjev, i kad sam im rekla što mi je rekao kontrolor, rekli su da to ne ide tako i da mi to nije mogao reći.

 

Osjećala sam se prevareno, jer sam izgubila 2 sata vremena dok su me slali sa šaltera na šalter, bezobrazno i potpuno nezainteresirani kao da sam ja nešto skrivila.

 

Žalbu sam predala i dobila sam novu karticu.

 

Nakon otprilike mjesec dana dobivam odgovor na reklamaciju, moja žalba nije uvažena.

 

Nigdje nije navedeno gdje se mogu žaliti na odgovor.

 

Molim Vas pomoć, ako se itko našao u sličnoj situaciji.

 

Ne znam zašto bih morala plaćati kaznu koju sam dobila zbog neispravnosti ZET-ove karte.

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija