Alishaa objavljeno: 23. srpanj 2014. Dijeli objavljeno: 23. srpanj 2014. Dobar dan svima, Ušla sam u tramvaj i pokušala platiti kartu vrijednosnom kartom no na aparatu je pisalo da je ne uspjelo, ali ja na vrijednosnoj karti imam novaca. Nakon par stanica dolazi kontrolor i traži me kartu i ja mu objašnjavam da mi aparat ne može naplatiti kartu. On uzima moju vrijednosnu kartu i kaže da je karta ima virus, traži me osobnu i izdaje mi kaznu govoreći mi da odem u Zet i žalim se, te da će mi oni izdati novu karticu sa svotom koju imam na ovoj karti poništiti mi kaznu. U ZET-u su bili vrlo neugodni prema meni i jedva su zaprimili moj zahtjev, i kad sam im rekla što mi je rekao kontrolor, rekli su da to ne ide tako i da mi to nije mogao reći. Osjećala sam se prevareno, jer sam izgubila 2 sata vremena dok su me slali sa šaltera na šalter, bezobrazno i potpuno nezainteresirani kao da sam ja nešto skrivila. Žalbu sam predala i dobila sam novu karticu. Nakon otprilike mjesec dana dobivam odgovor na reklamaciju, moja žalba nije uvažena. Nigdje nije navedeno gdje se mogu žaliti na odgovor. Molim Vas pomoć, ako se itko našao u sličnoj situaciji. Ne znam zašto bih morala plaćati kaznu koju sam dobila zbog neispravnosti ZET-ove karte. Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.