Jump to content

Zanemarena odjava RTV pristojbe


just a number

Preporučene objave

Dobila sam ovrhu zbog neplaćene pristojbe, iako sam pristojbu odjavila, odjavu poslala preporučeno HRT-u no oni su očito ignorirali odjavu. imam nekoliko pitanja.

1. Da li mogu dobiti dokaz o pošiljci u pošti u kojoj sam to slala?

2. Kako je moguće da je druga osoba odjavila moju pristojbu, koju sam ja dužna platiti, i to putem e-maila?????

3. Mogu li izbjeći plačanje ovrhe na temelju toga da sam student, nemam primanja i nisam vlasnik prijamnika?

4. s obzirom na to da tih 3000 nemam, ni moji roditelji, što mogu očekivati u slučaju da ne platim?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Vaša prethodno otvorena tema nije jasna. Možda nemate sve informacije, ako niste išli na sud. Probajte pronaći neke dokumente ili pitati majku što je bilo...

 

1. dokaz o pošiljci - ne znam da li postoji takva opcija u pošti

 

3. na temelju svog financijskog stanja možete eventualno izbjeći sudski trošak (100kn), a da li nešto znači "nisam vlasnik prijamnika" o tome odlučuje sud.

 

4. Kako ste stigli do 3000? Obično HRT ovrhe šalje za 6 mjeseci pa iznos 6*80 (480kn) s kamatom i troškovima naraste na c/a 2000kn.

Ako je TV prijavljen od 2011 do 2014 moglo bi biti više od dvije ovrhe - provjerite dugove tj. ovrhe kod HRT-a - vjerojatno će vam dati broj telefona odvjetnika (jednog ili više njih).

Ako ste već dobili takav spor (?) moguće da će se to ponoviti. Ako izgubite spor, a novac za studiranje stiže na račun, Fina će vam blokirati račun, ili će čekati dok počnete primati plaću ili sl.

 

 

Morate redovito provjeravati poštu tamo gdje ste priijavljeni i podići ako stigne kakav dopis (osobno ili date nekome punomoć). Ako ne podignete ovršno rješenje, ono postaje pravomoćno bez obzira što u njemu pisalo. Nije nužno da vam to netko preda u ruke (i kaže "You have been served!") već je dovoljno ako je dostava pokušana...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama