Jump to content

Naknadna prijava


tvrtko7

Preporučene objave

Poštovani, svojom krivicom pomičući se u rikverc blago sam oštetio prednji branik automobila neke vozačice. Dolazi policija i utvrđuje da je štetna neznatna te sugerira da to riješimo među sobom, bez policijske prijave i procedure. Svi skupa se složimo da ćemo to riješiti dogovorom i ne popunjavamo europsko izvješće. policija uzima naše podatke ali ne radi uvid u prometnu nezgodu.

Kako bi podmirio štetu nudim vozačici oštećenog automobila kupnju polovnog branika, s čime se ona ne slaže već zahtjeva novi branik koji je 5 puta skuplji. Meni to ne dolazi u obzir jer sam student i nemam taj novac. Ona nakon toga počinje sa prijetnjama i ucjenama da će pokrenuti tužbu protiv mene jer ne želim napraviti kako ona zahtjeva.

Mi smo se pred policajcima dogovorili da ćemo se dogovoriti oko naknade štete ali nismo rekli kako niti da ćemo to napraviti kako vozačica zahtjeva.

Vozačica me uvjerava me da će me tužiti i da ću tek tada morati platiti i prekršaj, i sudske troškove i novi branik.

Ima li ona ikakve pravne osnove za bilo kakvu tužbu protiv mene ili reaktivaciju ovog slučaja?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pogriješili ste jer niste ispunili europsko izvješće i riješili stvar putem osiguranja, no sada je situacija takva kakva je i u kojoj je ta vozačica u potpunosti u pravu, naime vaša statusna situacija kao ni količina novca kojim raspolažete nije relevantna niti je relevantna vaša procjena što bi bilo za vas jeftinije, tako da eto još uvijek stignete riješiti stvar preko osiguravatelja, a policija u svakom slučaju ima zabilješku o tom događaju koja se može u slučaju daljnjeg izmotavanja i zatražiti u postupku naknade štete.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama